Možná bych se k tomu měl taky vyjádřit, protože jsem v inkriminovanou dobu dělal věžníka na LKKV. Abych pravdu řekl, děkuji OKKKD za skvělý test mých neznalostí. Neznal jsem dostup L410 a typ letu Y mě také zaskočil - je to VFR/IFR nebo IFR/VFR? Navíc, když zjistíte, že vám přes rameno kouká I1 a na TS je asi 10 lidí - to vám taky klidu moc nepřidá. Takže - díky OKKKD. Nevím jak on, ale já si ten adrenalin pěkně užil.
Jinak se Honza choval IMHO vzorně, protože případné připomínky k FPL ihned opravil. A že se pustil po TWY A - za tu krátkou dobu, co věžničím jen dvě letadla provedla správně backtrack (většina ostatních to vzala po buď po A nebo za h/p B odbočila doleva na start RWY11 - pochopitelně všichni předtím provedli správně readback TWY povolení). Prostě na mě nedělal dojem všeznajícího machra, ale kluka, který se v tom plácá, ale pomoc přijme.
P.S.:
A co se týče pravopisu - je to jako s hudbou. Pokud máte hudební sluch, vadí vám, když někdo zpívá falešně. Pokud umíte pravopis, vadí vám, když ho někdo przní. |
|