Na to se dá jednoduše odpovědět Pra takové ty velké piloty jako je Míra Dušín a spol. (samozřejmě bez urážky ) je to velmi hloupá otázka No, v podstatě to je hloupá otázka, ale lze na ni docela snadno odpovědět (si teda myslím) Ti, co už mají hodně nalítáno především na větších mašinách a podle přístrojů je let bez rychloměru něco nepředstavitelného. Samozřejmě, pokud není umělý horizont, který 100% funguje tak to i tak je.
ALE
Jednoduše, pokud ty rychlosti nevíš, tak si je jednoduše zjisti sám. Možná nebudeš v tabulkových hodnotách, ale na zem se dostaneš bezpečně Pro každou rychlost a vytažení vztlakových klapek odpovídá určitý úhel náběhu a proto podle horizontu se dá určit, jeslti letíš pomalu, nebo rychle takže jak poletíš, tak u těch boeingů si drž čumák od -10° do +5° nad horizontem a pomocí tahu motorů si dokážeš udržet požadované klesání a to si myslím, že je tak optimální pro tyto mašiny. Pokud to nebude dost stabilní, tak jednoduše přidáš trošku tahu a letadlo nakloníš víc na čumák a časem si na jednotlivých typech zvykneš, jaké rychlosti kdy to asi potřebuje, aby jsi v čas mohl začít tahat klapky a podvozek a sedal přesně
Většina letadel, se kterými jsem se v FSce setkal (sice jich nebylo moc, ale i tak) mají tu vlastnost, že jsou jakoby více natažené při určité konfiguraci a rychlosti než reálné éro a proto se může stát, že poletíš třeba se 737 na 150 KIAS a budeš mít čumák +5° nad horizontem, což by třeba reálu nemuselo vůbec odpovídat
Takže asi tak.
PS Míra D.: šlapej a zjistíš to |
|