FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 23. 1. 2025, svátek má Zdeněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pristavacia rychlost Jeden příspěvek | Celý strom
Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 17:57
Dixxx7
aka je prosim vas optimalna pristavacia rychlost?? taka co nie je ani nizka ani moc rychla, myslim pre lietadla Boening atd., vacsinou lietam so 737, 747, 727 a 757 a sem tam aj airbus
   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 18:07
Blackrat
Se 140ti kts neudelas chybu Jinak samozrejme se to lisi podle hmotnosti, typu masiny, nadmorsky vejsky a dalsich xxx veci ktery najdes v operacnim manualu pro ten konkretni typ. Kde najdes ten manual to uz je jina ale na tebou vyjmenovane typy myslim ze bude stacit zadat prislusna klicova slova (napr. 737 operations manual) do googlu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 18:09
OK-PPT (AVP57T)   
Optimální rychlost je různá. Záleží na zatížení rychlosti a směru větru. Ideální je projít si manuály k daným letadlům, tam najdeš 100% odpověď na svou otázku.
   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 18:17
Blackrat
Jinak doporucoval bych litat ze zacatku s necim co vice odpovida tvym znalostem - napr. default Cessnou a absolovovat cely Private Pilot License vycvik ve FS. Potom instrument rating, Comercial Pilot a az se (po spleneni vsech predeslych zkousek) prokouses k Airline Transport Pilotovi tak uz se na takovouhle zakladni vec nebudes muset ptat

   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:17
Zaremba   
Mistr v přistávání se 747 je Skyfly. Myslím, že měl tehdy a eventu dosedovku 101 kts. Je to i zdokumentováno.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:28
Mike2811
Co to bylo za model ??? Já jsem se pod 120 kts s defaultem nedostal, a to jsem byl úplně na suchu.
P.S.: Teda dostal ale to už byl řízený pád...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:38
Zaremba   
Myslím, že PMDG nebo RFP, ale tuhle otázku směřuj na Skyflyho.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 12:10
FSPilot   
Jedna technická, pokud by se toto událo v reálu, myslíš, že by to ocasní část 747 přežila?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:17
BigglesR   
S PMDG bez nákladu a pod 10% paliva 100kts jako nic.
Zato s maximální hmotností byla optimální přistávací rychlost snad větší, než dovoloval limit pro klapky.
Tyhle extrémy rád zkoušim
   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:43
Rychlokvaška
137kt - samozřejmě univerzálně pro všechna éra.
Můžu mít taky otázku ? Jaká je vzdálenost v cm stlačení plynového pedálu pro dosažení rychlosti 130km/h na dálnici ? Jezdím Škodovkou, Fordem, Renaultem a Aston Martinem.
Díky.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:48
Mike2811
A převodové stupně ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:56
Rychlokvaška
To není u všech stejný?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 19:58
LS
zacina to byt zajimave, kdyz mas automat. To je rozdil...U rucniho razeni je to presne 5,125487652984521548 cm a u automatu 5,125487652984521549 cm...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 20:04
Rychlokvaška
A sakra, jsem si vysoustružil všechny zarážky stejný. Máš spočítaný kolik ten vzdálenostní rozdíl koštuje v přepočtu na rychlost?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 20:05
LS
asi 0,000001 km/hod je to zaokrouhleno, nechtelo se mi to pocitat presne...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 20:57
Serž   
ze se vubec odvazis s takovou hroznou ztratou pri zaokrouhlovani tohle psat sem jako odpoved na tak zavazny problem
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:08
Marky Parky   
Hlavně zapoměl napsat, že směrodatná odchylka měření je 0,5 km/h.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:23
Serž   
jasne, a pocet nezavislych pokusu by nemel byt mensi nez 100 pri maximalnim povolenem stoupani silnice 0,05 procenta resp klesani 0,04 procenta. navic pricny sklon nesmi v zadne fazi presahovat 0,01 procenta
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 10:21
Rozšafín Ctibum   
Jenomze z duvodu odvodu vody silnice bez pricneho sklonu mensim nez 1 promile neexistuje, tj. cely vyzkum je zcela zbytecny, pokud se nebudeme pohybovat v laboratornich podminkach, v laboratorním autě, řízeném laboratorní...ehm..myškou
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:28
crazy
Samozřejmě opraveno o teplotní varianci torzní tuhosti pedálu!! Výsledné stlačení je tedy opraveno o 3.derivaci funkce hustoty r*2,78^e-pi*7,6221489...pro teploty do 26,72°C
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 08:23
Vita Zenisek
No ale teď vážně chlapci, jaká je teda ta optimalní rychlost?
Víťa
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 11:44
Petlok
U každého letadla ale i u téhož při změně vlastností způsobených změnou váhy (náklad, palivo) a u obojího podle například atmosférických podmínek bude vždy trochu jiná ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 15:47
Balooo   
Když zatleskaj.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:27
Už přistál   
Jestli jezdis na plyn, tak ti to 130 nepojede.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 21:33
OK-PPT (AVP57T)   
Jezdí úsporně na bioplyn.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pristavacia rychlost   6. 12. 2007 / 22:56
Petlok
Jo - a u toho Austina se, tuším, pro dosažení uvedené rychlosti musí místo na plyn šlapat na brzdu. Hloubka prošlápnutí je ale normalizovaná, takže by s tím neměly být problémy....
   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 00:04
xWing   
Uz viem preco mas take meno v profile ako mas...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 00:51
Rozšafín Ctibum   
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 10:54
brendon (SVK832)   
Kukni na to dalsi penzican ani sa nepriznal
   Seznam příspěvků  

Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 12:08
FSPilot   
Na to se dá jednoduše odpovědět Pra takové ty velké piloty jako je Míra Dušín a spol. (samozřejmě bez urážky ) je to velmi hloupá otázka No, v podstatě to je hloupá otázka, ale lze na ni docela snadno odpovědět (si teda myslím) Ti, co už mají hodně nalítáno především na větších mašinách a podle přístrojů je let bez rychloměru něco nepředstavitelného. Samozřejmě, pokud není umělý horizont, který 100% funguje tak to i tak je.

ALE

Jednoduše, pokud ty rychlosti nevíš, tak si je jednoduše zjisti sám. Možná nebudeš v tabulkových hodnotách, ale na zem se dostaneš bezpečně Pro každou rychlost a vytažení vztlakových klapek odpovídá určitý úhel náběhu a proto podle horizontu se dá určit, jeslti letíš pomalu, nebo rychle takže jak poletíš, tak u těch boeingů si drž čumák od -10° do +5° nad horizontem a pomocí tahu motorů si dokážeš udržet požadované klesání a to si myslím, že je tak optimální pro tyto mašiny. Pokud to nebude dost stabilní, tak jednoduše přidáš trošku tahu a letadlo nakloníš víc na čumák a časem si na jednotlivých typech zvykneš, jaké rychlosti kdy to asi potřebuje, aby jsi v čas mohl začít tahat klapky a podvozek a sedal přesně

Většina letadel, se kterými jsem se v FSce setkal (sice jich nebylo moc, ale i tak) mají tu vlastnost, že jsou jakoby více natažené při určité konfiguraci a rychlosti než reálné éro a proto se může stát, že poletíš třeba se 737 na 150 KIAS a budeš mít čumák +5° nad horizontem, což by třeba reálu nemuselo vůbec odpovídat

Takže asi tak.

PS Míra D.: šlapej a zjistíš to
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pristavacia rychlost   7. 12. 2007 / 13:42
EASY305
Konečně to někdo napsal. Pro default ti skutečně stačí hodoty cca (t.j. od oka).
Za sebe bych akorát změnil úhel náběhu za "pitch" . Před přistáním cca 3 stupně čumák nahoru. A až budeš mít profi éro tak to to vybleje FMC. Pravda je taky co psal FS IVO, že éro ve FS jsou více natažené, než odpovídá dané rychlosti.
A ještě jebnu poznámku jak jednou psal A.J. někdy se to snažíme mít zkutečnější než skutečnost. Chce to trocha nadhledu
(otázku kolegy taky chápu, jelikož v začátcích to byl pro mne problém)
   Seznam příspěvků  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ