| | | Pitch 5. 12. 2007 / 00:00 | |
| | Mam jednoduchý dotaz, zajíma mě k čemu přesně slouží to nastavitelný kolečko pitch? Diky. |
| |
|
| | | Re: Pitch 5. 12. 2007 / 00:13 | |
| | abys "ovladal" vyskovku. takovy trim... |
| |
|
| | | | Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 00:17 | |
| | takze tim se pouze vytrimuje a dal uz klesám nebo stoupám pomocí joystiku? Do ted sem pitch používal právě k ovládání výšky třeba při zatáčkách protože nemám joy. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 00:39 | |
| | jo, mel bys to pouzivat k ustaleni letadla v podelne ose v ruznych fazich letu. na ovladani jako takove ti staci i sipky ale chce to cvika nebo utratit par stovek za joy a mit klid |
| |
|
| | | | Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 14:38 | |
| | Ty serži Pitch je anglický název pro pohyb kolem příčné osy, tedy česky klopení (jestli se nepletu)
Jsou tři základní pohyby
Pitch (ovládání podélného náklonu letadla - výškovka)
Yaw (bočení, nebo zatáčení, ovládání směrového pohybu letadla - směrovka)
Roll (klonění, ovládání příčného náklonu letadla, tedy kolem podélné osy - křidélka)
ten trim je jenom vyvážení V FSce je to uděláno ale pěkně pitomě por klávesnici, takže to jako vyvážení vlastně funguje, protože se to nevrací do původní polohy, jak by mělo. Zajímalo by mě, kdo z mrkfosoftu tohle vymyslel |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 15:34 | |
| | Zo vsetkym suhlasim len mi nie je jasne ako to myslis ze trim sa ma vracat do puvodni polohy ? Ved trim je trim preto ze kam ho posunies tam ostane a drzi nie? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 16:12 | |
| | Palo: mno, drzi. a drzi i ten v FS. zrovna to male kolecko jsem driv bez joye s uspechem pouzival
FSPilot: no dyt si neodporujeme, navic v realu v cessne kolecko trimu nebo cehokoliv jineho neni tak mrnave jako ve 2d panelu v FS. proste to tam potrebovali dostat tak tam nacpali takovy unikat. i kdyz v realu bys taky mohl ovladat "vyskovku" pres trim. na max rejt of klajmb to asi nebude ale do 200 fpm pri korekci max vysky v CTR jsem to uspesne pouzival |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 16:22 | |
| | ano vsak prave preto mi nebolo jasne preco sa ma akoze vracat alebo nieco take ... v realu vyvazenie funguje tak ze v roznych rezimoch letu su pomocnymi ploskami na pohyblivych castiach napriklad vyskovky kedze hovorime onej vyvazis let de fakto citis odlahcenie sily v riadeni ..... skvele to simuluje condor v kombinacii z Microsoft force feedback2
aj ked je pravda ze v reale su samozrejme sily v riadeni uuuplne ine |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 16:27 | |
| | No Ivo to asi myslel tak, že pri riadení šípkami sa správajú riadiace plochy ako trim... teda nevracajú sa. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 16:37 | |
| | aha? tak to hej
ved preto som sa pytal lebo som neporozumel |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pitch 5. 12. 2007 / 18:07 | |
| | Je to tak, jak psal Fabo Zkus si někdy na klávesnici v FSce lítat Uklikáš se k smrti a letadlo se ani nepohne ze stojánky Je to hotová devastace klávesnice Např. IL-2 Šturmovik je v tomto o dooost lepší, tam si klikneš, sice to hodí plnou výchylku, ale při puštění tlačítka (např. šípky) se to vrátí do nulové polohy, popř. do polohy trimu. To v FSce nefunguje, což silně nechápu... |
| |
|
| | | Re: Pitch 5. 12. 2007 / 00:13 | |
| | | |
|
|