| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VNAV a PMDG 2. 12. 2007 / 16:48 | |
| | Tak tak. Do slova a do puntíku. Pokud se ptáš jak vyklesávám já, ale upozorňuju, že je to moje osobní preference, tak-že takto:
neustále mám otevřené FMC na stánce "PROGRESS" a v pravém radiu mám nalazený VOR letiště kde přistávám. Tím mám nepřetržitou kontrolu vzdálenosti k cíli, jak přímou, tak po trase.
Pokud mne pustí řídící dolu dřív - letím VS okolo 2000ft/min. Pokud mne nechá lelět v hladině déle (preferuju) pak to spustím přes LVLCHG tak jak to jde. (rozumněj - ať si lidi užijou když vlezou do éra raz ta rok) """neustále kontroluju 1:3"""
Důsledně se snažím dodržet 30NM před letištěm 10 000ft. Pak to odbrzdím přes LVLCHG tak abych na "BASE" byl 190IAS flaps5 a 500ft nad střední výškou přiblížení. Na FAF už pak spadnu pomocí VS 100-500ft/min flaps 10 IAS cca 170. |
| |
|