| | | Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 07:54 | Laco |
| | ... v čom je najlepšie robiť sceneriu do FS9 ? Predtým som používal program Airport 2xx v kombinácii s EOD, ale to sa mi už nezdá dosť aktuálne. |
| |
|
| | | Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 08:04 | |
| | Nejlepší je patrně GMAX... |
| |
|
| | | | Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 08:07 | |
| | Ten neni nutne nejlepsi ) ale je nejmodernejsi ))) na kombinaci Airport + neco neni nic spatneho .) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 09:03 | |
| | Kombinace Airport+něco(FSDS, EOD,Scenery Apprentice) jsou sice jednodužší, nicméně scenerie dělané v gmaxu jsou mnohem optimalizovanější pro FS. Je tu ještě možnost tvořit v FSDS2, které je na ovládání jednodužší. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 09:29 | |
| | mno .. ja prave slysel pravy opak - ze co do poctu polygonu a narocnosti na procesor jsou scenerie v airportu mnohem prijemnejsi nez gmaxove.... proto take ta moje reakce... )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 09:39 | |
| | V airportu ale neuděláš kompletní letiště...objekty tam musíš vždy dosadit z jiného programu... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 10:01 | |
| | Vsechny me scenery jsou delane v Airportu a EOD a nemuzu si stezovat. Vicemene se v tom da udelat vse. Optimalizace bych take rekl ze je lepsi ,ale vychazim jen z predpokladu, ze se mi LKKV zda vice narocene nez Benesov. Pricemz rozsah budov je mozna stejny. Ale muzu se mylit, je to jen muj subjektivni pocit.. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 11:21 | |
| | Já bych řekl, že to je hlavně tím, že v gmaxu jednoduše uděláš dost složitý tvary - to pak ty polygony přibývají dost rychle a pokud si na to tvůrce nedá pozor a nebere to v potaz, tak velice jednoduše udělá hooodně složitou scenerii, která vubec nemusí vypadat tak, jak by člověk od počtu polygonů a FPS čekal. Komu je co potom, že je tam někde vymodelovaný hodně přesně nějaký malý detail, který ale v 99 procentech vůbec není vidět. V EODu a spol je vymodelování některých tvarů trošku problém a vůbec se v nich nemodeluje až tak snadno a tak se prostě a jednoduše s některými detaily nikdo nedělá a proto to pak vychází na méně polygonů, aniž by to třeba v globalu bylo nějak poznat. Jinak myslím si, že objekt z gmaxu by mohl být mírně "čistější" a tedy v FSce rychlejší - rozhodně by neměly být zatížené kusy kódu, který je např. pro FS98 a ve zdrojáku z Airportu by se ještě klidně mohl vyskytovat. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 - LKKV 13. 11. 2003 / 14:11 | |
| | To LKKV je náročné především ve stromech. Je to napsáno v readme. Pak je možno nainstalovat dokonce tři verze scenery pro slabej, lepší a dobrej počítač. Autor M. Puta myslel na vše. Co se týká Gmaxu, tak já bych řekl, že je to nejlepší program pro tvoření objektů do FSky, samozřejmě autor musí myslet na množství polygonů, aby příliš nezatěžoval PC. Takhle jsem zpočátku pohořel na modelování Diany, kde jsem ji musel kompletně předělat (samotná vyžrala okolo 8 fps), ale je to samozřejmě na úkor kvality. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 10:48 | |
| | Co myslis "objekty" ??? Sice jsem scenerie nedelal ale kdyz jsem si s airportem hral, tak jsem primo v Airportu mohl dostazovat vselijake domecky, lampicky, stromecky, letadylka.... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 11:00 | |
| | Ehm..myslím tím objekty, který VYPADAJ jako předloha, ne červená krychle, bílá krychle, žlutej válec )) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 11:20 | |
| | dyk tam slo prirazovat i textury.... a nejaky slozitejsi objekty si muzes napsat v scasmu a pak to nejako importovat jako API do airportu na ruznych serverech najdes spoustu krasnych (a otexturovanych) objetku do airportu ... i docela pekne lampy (a to rozhodne nebyl zluty valec) ... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 11:15 | |
| | Já mám Airport docela rád, dělal jsem si s ním letiště do FS2000. Jen to neumím s EOD. Hodil by se mi nejakej tutorial. Teď mě zlobí AFW. Když vytvořím letiště a přidám tam pár objektů z EOD tak tam nejsou. Taky se mi nezobrazuje ILS od RWY.
Znám práci s 3DSMAXEm, jen nemám žádnej help k Gmaxu. Stejně si musím počkat na novou versi AFCADU.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 10:09 | Jirka S. |
| | Tedy, moc tomu modelování nerozumím, akorát jsem si s gMAXem zkoušel trochu hrát. Ovšem řekl bych, že počet polygonů si volí tvůrce, ne? Nebo snad nějaký modelovací program sám určuje počet polygonů všech objektů?
Když přece přidávám objekt, kupříkladu válec, má nějaký výchozí počet polygonů, který můžu měnit. Chci lepší tvar, nastavím více polygonů, chci menší nároky na systém, zvolím méně polygonů a smířím se s horším tvarem objektu.
Je tu ještě jiná volba optimalizace v oblasti počtu polygonů? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004 13. 11. 2003 / 16:04 | |
| | A nezapomínejte na FS scenery creator , Derek Leung , to je můj oblíbený , pracuje se mi v něm podstatně lépe než v Airport
|
| |
|
|