| | | FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 12:34 | |
| | Ahoj.
Ako mam nastavit FMC? hodil by sa mi nejaky SK, CZ navod.
A neviem ci to tak ma byt ale ak nastavim ILS a APP tak mi lietadlo nezacne samo klesat
Zaarmujem F/D, A/T a potom IAS mi drzi ako zadam, HDG drzi tiez ako zadam, alt mi pri lete drzi tak, ako zadam na overhead panely a nie ako na autopilotovy. ak zadam na autopilotovi napr 6000ft a stlacim ALT tak lietadlo klesa. CMD mam zapnute.
Treba zapnut aj to v oranzovom stvorci ?
A teraz to APP. mam ILS v NAV1 a NAV2 na active a aj po stlaceni APP mi to chvilu drzi v ILS a po chvili sa samo prepne z APP na VOR Loc a zacne stupat. preco mam tieto problemy ? |
| |
|
| | | Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 12:39 | |
| | Gustík Cziviš udělal výborný český výcuc z manuálu. Hledej na tomto fóru. |
| |
|
| | | Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 12:43 | |
| | To v oranžovém poli musí být zcela určitě zapnuto, je to hlavní spínač autopilota. Bez tohodle ti letadlo nebude řídit autopilot |
| |
|
| | | | Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:08 | |
| | A neměl by na to, aby letadlo začalo klesat po GS být zaplý ještě navíc i druhý autopilot (CMD B)? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:18 | |
| | No mam zapnuto F/T, A/T a to v oranzovom. este nieco treba zapnut ? spinac autopilota neviem najst PMDG je umna novinka |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:25 | |
| | "spinac autopilota" jsou ty fva cudliky nadepsane CMD A a CMD B A na to aby ti zacalo letadlo klesat po G/S je treba krome naladeni spravne frekvence na NAV1 zmackount mod APP.
Vita |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:26 | |
| | Co takhle si nejdriv precist manualy a naucit se s letadlem? Vsechno tam najdes a od toho ty manualy jsou. A tohle jsou uplne zakladni veci... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:45 | |
| | Já už se vážně nedivím "Tomášovi z DRUŽSTVA" a dalším.
Chlape, ty si koupíš FS, k tomu za velký prachy ještě nádherné éro ke kterému dostaneš zadarma to, za co pajloti platí tisíce, a ty se tam ani nemrkneš. SORRY
Můj tip je ten: najdi si WEB H.I.T.S. V něm je diskusní fórum. Tam se zaregistruj a najdi sekci "Download", v něm pak položku lekce. V lekcích si pak vyhledej veškeré materiály a překlady k PMDG.
Já ti nedám konkrétní radu tady v tomto jelikož PMDG je fakt moc skvělý, ale sofistikovaný model éra. A není možné vytrhnout jen jednu věc, ale mrkni na to v globále. Držím ti palce!!!
O.T. jinak se tady řeší každou chvíli, jestli VOR/LOC, nebo APP. Takže...je to počítač. Takže jak je to nastavené, tak to funguje. Jedno éro zachytí vše s APP, druhé ne, jelikož je naprogramované tak že musí nejdříve zachytit lok. přes VOR/LOC mod, pak tě teprve pustí k APP. AP stačí mít zapnutý jeden!!! Záleží jak přistáváš.
Tady máš odkaz, ale bez registrace se ti to asi neotevře
http://forum.highinthesky.cz/local_links.php?catid=6&sort=d&pp=10&page=3 |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:50 | |
| | ano dekuji. letam sem na Defaulte tak ted je to poznat s PMDG |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 13:55 | |
| | Pro počáteční klesání po GS v ILSu není třeba zapínat CMD B, na to může být zapnutý CMD A.
Lze přistát (autoland) i pouze s CMD A což je single autopilot.
Ovšem pro bezpečné standardní přistání se během finálního přiblížení připíná druhý autopilot CMD B, který by měl být připntý před sklesáním do výšky 800ft AGL. Jedná se o dual channel autoland , při kterém bys měl mít nalazenou frekvenci ILS a kurz a to nejen na NAV1 ale i na NAV2. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 14:22 | |
| | Pro Autoland je minimální počet autopilotů DVA. Ty zajišťují tzv. Fail-passive ochranu, čili je možné při výpadku jednoho dokončit přiblížení, ale již NE autoland.
Pro zajištění ochrany typu Fail-operational je minimální počet autopilotů TŘI, které zajistí zachování autolandu i při výpadku jednoho z nich. Existuje výjimka v certifikaci pro dva autopiloty při zálohovaném monitoringu obou, ale to je speciální případ (tzn. Fail-operational, ale už ne autoland při výpadku).
Druhý autopilot se (pokud je zapnutý) automaticky připojí po zklesání pod 1500ft RA, a pokud zapnutý není, poslední šance je před dosažením 800ft RA, poté už je inhibited.
Takže autoland na jednoho autopilota opravdu ne. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 14:36 | |
| | Takže jsem tohle špatně pochopil?
"The aircraft is capable of conducting a full
Autoland with only a single autopilot
engaged but this is not considered to be
adequate for a safe Autoland."
Jinak díky za upřesnění. |
| |
|
| | | | | | | | Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 14:40 | |
| | Moderní letadla jsou "capable" všeho možného, ale jen malá podmnožina z toho je taky "certified", právě z důvodu safety.
Ruku na srdce....letěl bys třeba v CAT IIIb podmínkách s érem, které pomocí jednoho autopilota provede kompletní přiblížení a autoland ? Když pro každou jinou a méně komplikovanou blbost je v letadle všechno nejmíň dvakrát? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 14:48 | |
| | No v reálu bych do toho asi nešel, to by bylo docela velké riziko.
Výše jsem jen popisoval možnosti 737PMDG a jak se s ním dá přistát. A tato možnost tam je taky, proto jsem ji zmínil s tím, že bezpečnější je ovšem přistání s CMD B (tedy s připojením druhého autopiota).
Od tebe jsem se dozvěděl, jak je to v reálu, za což díky
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: FMC, autopilot na PMDG 737-700 1. 12. 2007 / 14:59 | |
| | To je ok, jen jse mtak nějak doufal, že když už někdo sáhne k PMDG nebo jinému lepšímu addonu, tak s tím hodlá lítat co nejvíce "jako v reálu"
A tam, jak je známo, "not safe" = "not acceptable"
Ne že by o něco šlo, v tom addonu to nejsou jako v reálu dva zcela nezávislé systémy (těším se na AirlinerXP!), jen tlačítko na panelu na druhou stranu už jen proto jak je to snadné bych to považoval ze velmi jednoduché přiblížení onomu reálu |
| |
|
|