| | | Praha 2002 Ortofoto 12. 4. 2002 / 17:19 | Petr Bednář |
| | Zdravím všechny.
Pokud máte zájem o fotorealistickou Prahu pro FS2002, jejíž ukázky tady byly uveřejněny nedávno, je hotová. Začátkem příštího týdne jí snad Jirka Masník umístí na Periskop. Prozatím si ji můžete stáhnout ode mě. Má to 19,4MB.
http://www.virtual-fiction.cz/public/praha-vfr.zip
Zdar všem. |
| |
|
| | | Re: Praha 2002 Ortofoto 12. 4. 2002 / 18:29 | Marky Parky |
| | Je jsem se chtel zeptat, mas tam nejak zmaknute takove ty generovane domecky kdyz se leti nizko nebo jsou to jen textury???
Uz se tesim. |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 12. 4. 2002 / 18:45 | Petr Bednář |
| | Jsou to samozřejmě zatím jen textury, ale bude se na tom pracovat dál. Koneckonců můžeš se taky směle zapojit. Jeden člověk celou Prahu neudělá za celejch 10 životů. První přijdou na řadu asi mosty na Vltavě. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 12. 4. 2002 / 19:30 | Marky Parky |
| | Ja jsem totiz koukal, ze ty Microsofti domecky jsou generovany na zaklade nejakyho klice - vzdycky lemujou silnice a reky a na jednom miste je vzdycky urcitej typ baracku. A pokud by se nasel klic, bylo by nejidealnejsi ty velke a dulezite budovy udelat poradne jako samostatne objekty, ale takove ty obycejne radove domy by se daly nakodovat. Skoda jen, ze se nemuzu roztrhat - ted je jeste hodne prace na LKPR AFD a pak jsem jeste slibil AFD na mala letiste. I kdyz to zaplat pambu nedelam sam. Ale az me bude z neustaleho cuceni na pojizdecky bolet hlava, muzu se mrknout na tohle. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 12. 4. 2002 / 20:23 | Libor |
| | To mě vrtá taky hlavou. Podrobně jsem zkoumal Teplice a okolní obce a ty generované domečky nedělají jen takový náhodný shluk kolem středu města - vystihuje to docela hranice města. Jen to vypadá jako velká vesnice
V té souvislosti mě zaujalo při letu do Ruska, že tam se generují ulice našim městům bližší - větší domy stejného typu ve shlucích. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 13. 4. 2002 / 10:29 | Petr Bednář |
| | Jak teoreticky funguje autogen, to je celkem známá věc. Jedná se o soubory s příponou AGN, které odpovídají dané textuře na terénu. Toho se dá s výhodou využít, když používáte opakující se textury (tedy přesně případ default textur z FS). Ale u něčeho tak unikátního jako je fototextura AutoGen postrádá svůj hlavní smysl. Jednoznačně nejlepšího výsledku se dá tedy dosáhnout pouze ruční prací... Je to fuška, to je jasné, ale nedovedu si představit výrobu 515 AGN souborů pro každej čtverec textury v Praze zvlášť. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 13. 4. 2002 / 17:27 | |
| | Ja si to predstavit dovedu, ale poze za predpokladu, ze je soubor .AGN nejak rozumne editovatelny. Rozhodne je to nerealne s pomoci hexeditoru - to by byla prace nad hlavu. Kdyby kdokoliv vedel o editoru/dekompilatoru/jakekoliv utilitce dejte vedet, zajima mne to.
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 13. 4. 2002 / 20:57 | Tomáš 2 |
| | Ta Praha je naprosto dokonalá, bez problému jsem tam našel jakukoliv budovu na kterou jsem si vzpoměl a taky tam naprosto přesně seděj budovy ze zipu vysbpraha pro FS2000 akorat je lepší si ze složek SCENERY a TEXTURE ve složce vysbpraha odstranit pankrac_placka.bgl pank_01 pank_02 pank_03 pank_04 ale co je blby že scenerie LKPR má ty silnice a Vltavu, chtěloby to nový zip pouze s Ruziní a ničim jinym. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 13. 4. 2002 / 23:09 | Marky Parky |
| | Na to staci vymazat PrgArea.bgl z adresare scenery.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 14. 4. 2002 / 11:58 | Petr Bednář |
| | Ve ctimne.txt máte napsány 3 soubory z LKPR, které je třeba odstranit ....Doufám, že to v brzké době Vláďa Synek poupraví. Fototextura automaticky vypíná autogen, takže teď už není nutné dávat Exclude switch na celou Prahu (to jsou ty zbývající dvě BGL mimo PrgArea z LKPR) |
| |
|
| | | Re: Praha 2002 Ortofoto 15. 4. 2002 / 10:40 | Martin Kostal |
| | Tak jsem to otestoval a vypada to super. A chci se zeptat na jednu vec: kdyz jsem chtel pristat na vltave tak cca 100 m nad zemi se zvedla tva reka a ja pristal pod ni na defaultni rece.
Je to muj problem (neco blbe nastaveno - a pak prosim porad co - mam to pod scenerii czter nad tou def. micros.)
anebo nejaka chybicka???
DIky predem za rady |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 15. 4. 2002 / 11:33 | Petr Bednář |
| | Pokud používáš CZTER, tak je dobré aby měl nižší prioritu než Ortopraha. Problém s řekou bude asi následující: pokud používáš LKPR od Vládi Synka (poslední verze) musíš odstranit 3x BGL soubory z LKPR (nejdůležitější je PrgArea.bgl - tam je vltava a silnice v polygonech....).
Všechny jsou uvedeny v ctimne.txt - pročti si to pořádně..... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 15. 4. 2002 / 17:42 | Martin Kostal |
| | Jo jo diky, mrknu na to.
Cteni navodů a readme je totiz ma slabsi stranka, ctu to az kdyz se s tim stvu tyden. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto 15. 4. 2002 / 20:33 | Marky Parky |
| | Jo jo, precist si readme je az posledni zoufala moznost jak zjistit princip, na kterem veci funguji, kdyz uz vsechno ostatni ( vcetne metody pokus omyl a nekolika reinstalaci systemu ) selze.
|
| |
|
|