FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 11. 2024, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Praha 2002 Ortofoto Jeden příspěvek | Celý strom
Praha 2002 Ortofoto   12. 4. 2002 / 17:19Petr Bednář
Zdravím všechny.
Pokud máte zájem o fotorealistickou Prahu pro FS2002, jejíž ukázky tady byly uveřejněny nedávno, je hotová. Začátkem příštího týdne jí snad Jirka Masník umístí na Periskop. Prozatím si ji můžete stáhnout ode mě. Má to 19,4MB.

http://www.virtual-fiction.cz/public/praha-vfr.zip

Zdar všem.
 

Re: Praha 2002 Ortofoto   12. 4. 2002 / 18:29Marky Parky
Je jsem se chtel zeptat, mas tam nejak zmaknute takove ty generovane domecky kdyz se leti nizko nebo jsou to jen textury???

Uz se tesim.
 

Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   12. 4. 2002 / 18:45Petr Bednář
Jsou to samozřejmě zatím jen textury, ale bude se na tom pracovat dál. Koneckonců můžeš se taky směle zapojit. Jeden člověk celou Prahu neudělá za celejch 10 životů. První přijdou na řadu asi mosty na Vltavě.
 

Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   12. 4. 2002 / 19:30Marky Parky
Ja jsem totiz koukal, ze ty Microsofti domecky jsou generovany na zaklade nejakyho klice - vzdycky lemujou silnice a reky a na jednom miste je vzdycky urcitej typ baracku. A pokud by se nasel klic, bylo by nejidealnejsi ty velke a dulezite budovy udelat poradne jako samostatne objekty, ale takove ty obycejne radove domy by se daly nakodovat. Skoda jen, ze se nemuzu roztrhat - ted je jeste hodne prace na LKPR AFD a pak jsem jeste slibil AFD na mala letiste. I kdyz to zaplat pambu nedelam sam. Ale az me bude z neustaleho cuceni na pojizdecky bolet hlava, muzu se mrknout na tohle.
 

Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   12. 4. 2002 / 20:23Libor
To mě vrtá taky hlavou. Podrobně jsem zkoumal Teplice a okolní obce a ty generované domečky nedělají jen takový náhodný shluk kolem středu města - vystihuje to docela hranice města. Jen to vypadá jako velká vesnice

V té souvislosti mě zaujalo při letu do Ruska, že tam se generují ulice našim městům bližší - větší domy stejného typu ve shlucích.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   13. 4. 2002 / 10:29Petr Bednář
Jak teoreticky funguje autogen, to je celkem známá věc. Jedná se o soubory s příponou AGN, které odpovídají dané textuře na terénu. Toho se dá s výhodou využít, když používáte opakující se textury (tedy přesně případ default textur z FS). Ale u něčeho tak unikátního jako je fototextura AutoGen postrádá svůj hlavní smysl. Jednoznačně nejlepšího výsledku se dá tedy dosáhnout pouze ruční prací... Je to fuška, to je jasné, ale nedovedu si představit výrobu 515 AGN souborů pro každej čtverec textury v Praze zvlášť.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   13. 4. 2002 / 17:27
Ja si to predstavit dovedu, ale poze za predpokladu, ze je soubor .AGN nejak rozumne editovatelny. Rozhodne je to nerealne s pomoci hexeditoru - to by byla prace nad hlavu. Kdyby kdokoliv vedel o editoru/dekompilatoru/jakekoliv utilitce dejte vedet, zajima mne to.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   13. 4. 2002 / 20:57Tomáš 2
Ta Praha je naprosto dokonalá, bez problému jsem tam našel jakukoliv budovu na kterou jsem si vzpoměl a taky tam naprosto přesně seděj budovy ze zipu vysbpraha pro FS2000 akorat je lepší si ze složek SCENERY a TEXTURE ve složce vysbpraha odstranit pankrac_placka.bgl pank_01 pank_02 pank_03 pank_04 ale co je blby že scenerie LKPR má ty silnice a Vltavu, chtěloby to nový zip pouze s Ruziní a ničim jinym.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   13. 4. 2002 / 23:09Marky Parky
Na to staci vymazat PrgArea.bgl z adresare scenery.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   14. 4. 2002 / 11:58Petr Bednář
Ve ctimne.txt máte napsány 3 soubory z LKPR, které je třeba odstranit ....Doufám, že to v brzké době Vláďa Synek poupraví. Fototextura automaticky vypíná autogen, takže teď už není nutné dávat Exclude switch na celou Prahu (to jsou ty zbývající dvě BGL mimo PrgArea z LKPR)
 

Re: Praha 2002 Ortofoto   15. 4. 2002 / 10:40Martin Kostal
Tak jsem to otestoval a vypada to super. A chci se zeptat na jednu vec: kdyz jsem chtel pristat na vltave tak cca 100 m nad zemi se zvedla tva reka a ja pristal pod ni na defaultni rece.
Je to muj problem (neco blbe nastaveno - a pak prosim porad co - mam to pod scenerii czter nad tou def. micros.)
anebo nejaka chybicka???

DIky predem za rady
 

Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   15. 4. 2002 / 11:33Petr Bednář
Pokud používáš CZTER, tak je dobré aby měl nižší prioritu než Ortopraha. Problém s řekou bude asi následující: pokud používáš LKPR od Vládi Synka (poslední verze) musíš odstranit 3x BGL soubory z LKPR (nejdůležitější je PrgArea.bgl - tam je vltava a silnice v polygonech....).
Všechny jsou uvedeny v ctimne.txt - pročti si to pořádně.....
 

Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   15. 4. 2002 / 17:42Martin Kostal
Jo jo diky, mrknu na to.
Cteni navodů a readme je totiz ma slabsi stranka, ctu to az kdyz se s tim stvu tyden.
 

Re: Re: Re: Re: Praha 2002 Ortofoto   15. 4. 2002 / 20:33Marky Parky
Jo jo, precist si readme je az posledni zoufala moznost jak zjistit princip, na kterem veci funguji, kdyz uz vsechno ostatni ( vcetne metody pokus omyl a nekolika reinstalaci systemu ) selze.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ