Prave protoze je princip stejny tak oficialne neni mozne to udelat jinak nez anotatorem.
Neoficialne se to ma takhle:
Pro zpracovani autogenu na velkych plochach jsem kdysi vytvoril utilitku, ktera analyzuje mapy a podle toho vygeneruje nove AGN soubory. Bohuzel obsahuje bug ktery va velkych lesnatych plochach vytvari prazdny pruha a ja mezitim prisel jsem o zdrojaky, takze to nemuzu opravit. Jmenuje se Autoautogen a je ke stazeni na mych strankach vcetne navodu k pouziti.
Momentalne ( krome stovky jinych veci ) mam rozdelanou novou verzi tehle utilitky. Je ale rovnou udelat kompatibilni s FS2004, takze se snazim rozlomit tajemstvi AGN formatu ve FS2004. Uz to skoro mam, chybi mi jen par bajtu ).
Soucasne jsem velmi blizko rozchozeni obecnych texturesheetu pro autogeny jak ve FS2002 tak ve FS2004, ale bez SDK jde prace pekne pomalu. |
|