|  |  | Prosím 24. 11. 2007 / 15:03 | |
|  | Ahoj potřebuju od nikoho pomoci když zapnu FSX tak mi to tam napíše.
An error while attempting to active to product.The problem may be due to an icomplete installation of the application.Reinstalling the application may resolve the problem.Otherwise,please contact product support for assistance.Přeinstalovávat sem to skusil a ono mi to potom nešlo nainstalovat vůbec.Tak sem to dal do opravny tam my to upravili a jednou jsem potřeboval restartovat computer a už mi to tam zase psalo.Prosim o pomoc.Děkuji |
| |
|
 |  |  | Re: Prosím 24. 11. 2007 / 15:36 | |
|  | Ahoj,
nemám FSX ale kouknul jsem na to a zjistil, že toto je běžné chování po reinstalaci.
Řešením je resetování stavu aktivace pomocí speciální software který je ke stažení u MS:
http://support.microsoft.com/kb/928080/en-us
Spustíš příkaz (viz ten dokument):
resetsldl –all
A nainstaluješ znovu FSX.
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Prosím 24. 11. 2007 / 15:48 | |
|  | díkkkkkkkyyyyyyyyyyy mocccccccccc
|
| |
|
|