To máš tak....
- Když lítáš pro zábavu v UL nebo jako PPLko nebo na větroních, tak zažiješ možná tak nějakou demonstraci toho jak rate turn vypadá, ale zbytek se lítá "od oka" jak je potřeba...a je to víceméně jedno.
- Když lítáš na úrovni CPL licence, tak už se tak nějak očekává že ten pohyb letadla je více uspořádaný, zatáčky plynulé, že tvůj let není jen reakce na to cos blbě odhadl, ale je naplánovaný a odladěný, že víš jaké zhruba attitude platí pro daný režim letu a jak vypadá rate 1 turn.
- Když lítáš na úrovni IR ratingu, tak už je samozřejmostí, že víš pro každý režim letu a výkon motorů kolik přesně stupňů pitch nastavíš na umělém horizontu, že každou zatáčku řežeš přesně jako rate 1 turn a to primárně podle horizontu s potrvrzením podle turn coordinatoru.
- No a když pak pokročíš na velká éra, tak platí nejen výše uvedené pro IR rating, ale taky se k tomu přidá kolik přesně sekund příslušnou změnu pitch o daný počet stupňů provádíš, jaké je pořadí úkonů např. před stoupáním, aby se nerozlilo vzadu kafe, apod ) |
|