| | | Tvorba mesh z turistických map 6. 4. 2002 / 08:41 | Rudy |
| | Jak jsem nedávno slíbil, tvořím popis, jak si svépomocí vyrobit DEM data z turistické mapy. Na adrese http://realsk.3web.cz je jeho kostra, která by měla stačit alespoň na to, aby si podle ní mohl každý vyrobit základ - RAW data. Omluvte prosím kostrbatost popisu, na dokumentu se stále pracuje jak po stránce obsahové, tak i looku. Na konci dokumentu je odkaz na pár obrázků z vývoje. Veškeré připomínky a reakce na rudytwo@seznam.cz. |
| |
|
| | | Re: Tvorba mesh z turistických map 6. 4. 2002 / 15:11 | Honza |
| | ty obrázky z vývoje vypadaj hodně dobře, zajímalo by mě co na to frame rate? |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba mesh z turistických map 14. 4. 2002 / 08:29 | Rudy |
| | Na moji PIII 766, 384MB RAM, GeForce2 MX 32MB, pri vsecho naplno tak 15 - 18. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvorba mesh z turistických map 15. 4. 2002 / 07:05 | Rudy |
| | Tohle bych rad upresnil. FPS je mrcha, zavisla snad i na tom, jakou mate naladu. Takze tech 15 - 18 bylo pri stani na letisti, jasno, dohlednost 30 mil, zimni textury, kokpitovy pohled s vypnutou pristrojovou deskou. Po vzletu, zapojeni pristrojovky a popr. prechodu na leto to uz je jine, pad FSP az na 8. Takze nic moc, ale kdo dnes nema problem s optimalizaci? Snad jen nadupany masiny. |
| |
|
| | | Re: Tvorba mesh z turistických map 14. 4. 2002 / 15:52 | Ardborne Magic |
| | Napad s prekladem je bezvadnej, protoze prave nad tim postupem si tedka lamu hlavu . Akorat bacha - turisticky mapy jsou zamerne zkresleny |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba mesh z turistických map 15. 4. 2002 / 07:07 | Rudy |
| | V LOD10 je to zanedbatelne. Ale je to fakt a zjistitelny, napr. kdyz se spojuji dve mapy, kde by se casti MELY prekryvat. |
| |
|
|