| | | Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 12:12 | |
| | | |
|
| | | Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 13:16 | |
| | tyjo to je fantasticky video... ten kruh tam díky tý nadzvukový rychlosti.. fakt pěkný |
| |
|
| | | | Re: Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 13:26 | |
| | Ja by som skor povedal,ze je to podzvukova rychlost.
Neviem si predstavit, zeby to "slahol" v obyvanej oblasti a tak nizko.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 13:34 | |
| | To je podzvuk, tenhle trychtyr se tvori pred prechodem do M 1. Takze tesne podzvukovy |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 14:01 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 18:10 | |
| | Samozrejme, ze je to pod rychlostou zvuku,pri nadzvuku by na zemi razova vlna rozlamala tie sparatka na vode.
Zalezi dost na aerodynamickom tvare lietadla. Na americkych stihackach co su dostupne videa F-14 a tato F-18 sa kuzel s"oparom" tvori uplne rovnako.
Z praxe, na starych ruskych masinach na MiG-21 som to nikdy nevidel i ked som lietal v skupinach a pri velkych rychlostiach i pri prekracovani zvuku a nic sa netvorilo okolo trupu.
Na SU-22 sa pri rychlosti 1000 km/h pri M asi 0,92 vo vyske 100m tvoril pas pary okolo kabiny,nic ine. Nadzvukom sa s tym oficialne nelietalo,takze neviem.
Na F-16, 18 dokonca pri starte a pristatii su vidiet od koncov kridiel tenke pasy pary.Aj niektore dopravaky to robia. Prostredie musi byt nacucane vlhkostou. |
| |
|
| | | Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 13:42 | |
| | Tam chci taky bydlet........ |
| |
|
| | | Re: Nizky prielet v podani Blue Angels 17. 11. 2007 / 14:53 | |
| | Ten zvuk po tom průletu... to je fantazie... to bych chtěl někdy zažít Ten už moh mít tak M 0.99-M 1.... |
| |
|
|