FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 19. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dobrý den Jeden příspěvek | Celý strom
Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:13
Jarp
Dobrý den prosim vás ,kdo je tu pilot dopravního letadla Boeingu nebo Airbusu
 

Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:19
Mike2811
Já třeba ne, ale pokud chceš, aby ti rychleji odpověděli, jmenovče, tak napiš proč to potřebuješ. Třeba ti pomůžou čistě virtuální letci, kterých tu je přeci jenom víc...
 

Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:31
Jarp
Ano¨,dobrý den potřeboval bych zjistit nějaký info o výcviku na tyto letadla:Boeing 737,747 a Airbus A340
 

Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:37
Fabo™   
Nájdi si posty od Míru Dušína, kľúčové slová výcvik, OAT prípadne Oxford, Phoenix. Dočítaš sa určite viac než dosť ;o)
 

Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:42
Jarp
Děkuji vám moc
 

Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:44
Zaremba   
Spíš bych doporučil kontaktovat nějakou leteckou školu, u nich v aeroklubu bude jistě někdo vědět. Přeci jen Míra má svůj výcvik poněkud jiného ražení než většina českých kluků.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 19:47
Fabo™   
Nicméne rozpísal sa aj o klasickom modulárnom výcviku via AK, a čo je dôležité, porovnával tieto dva spôsoby.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 20:00
Zaremba   
Nicméně pořád bude mít lepší, když si popovídá s někým, kdo výcvik u nás provádí a nebo s někým kdo jej zažil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 20:08
MT206
Akorát mam obavu, že lidí, kteří prováděj výcvik na 747 v českejch aeroklubech moc nebude (-:
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 21:36
Zaremba   
Jednoho co ten výcvik zažil znám. Občas je i v republice. Ale ale na 737 jich bude dostatek. Abychom se vyhnuli A340, tak s tou tu bude asi také problém. Ovšem ani David mu u 747 či A340 moc neporadí, tuším, že se chystá na 757.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 21:50
Fabo™   
Osobne si myslim ze to velky rozdiel nebude, ci si spravi typovku na 757 alebo 747... stejne bude asi po ziskani ATPL(F) rad za akukolvek typovku
 

Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 21:51
Rychlokvaška
Jaké informace bys potřeboval ? Jde ti o výcvik od nuly, nebo už se všemi licencemi o typovku na zmiňovaná letadla ? Co konkrétně tě z toho výcviku zajímá ?
Jinak s tou A340/B747 - existují sice lidi co si na takové éro typovku zaplatí, ale cena přesahuje rozumné možnosti rozumného člověka Stejně tak existují lidi, pro které je třeba po dokončení ATPL výcviku 747 první éro do kterého sednou, ale to mají extrémní štěstí a navíc pouze jako relief crew.
 

Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 22:16
aviator
Hypoteticky povedzme že mám modulové CPL, IR, MCC, MEP a samozrejme ATPL theory a nalietaných cca 200 hodín ako pic. Aké by mali byť ďalšie kroky aby som bol "b737 type-rated"?
 

Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 22:24
Rychlokvaška
Jednou cestou je najít zaměstnavatele, který ti typovku zaplatí, pokud tě přijme. Bohužel takových ubývá a do budoucna jich bude zřejmě čím dál míň.
Druhou cestou je si vybrat z poměrně slušného množství společností, které (nutno dát pozor na certifikovaný) typový výcvik zakončený příslušnou typovou/IR kvalifikací poskytují. Pro tento případ je ale nutné mít v kasičce nachystáno min. půl miliónu, většinou spíše k jednomu miliónu korun (v zahraničí).
 

Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 22:37
aviator
Mňa by viac zaujímala tá druhá varianta. Hladal som na internete na stránkach výcvikových stredísk, kde tieto typovky robia ale dopracovať sa k detailnejším informáciam nie je až také jednoduché. Preto ak máš nejaké skúsenosti so "self financing" pri typovkách, tak by som ťa poprosil o viac informácií. A ako je to neskôr pri pohovoroch v leteckých spoločnostiach, či prihliadajú na to že som si to sám zaplatil alebo ich to vôbec nezaujíma...

A btw, kde si videl typovky za 500.000-1.000.000. Lebo ja som nenašiel nikde nič pod 2.000.000
 

Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 22:55
Rychlokvaška
Osobní zkušenost nemám (zatím ještě pořád ve skrytu duše doufám, že mi to zaplatí budoucí zaměstnavatel, jak slibuje , ale existuje tu poměrně slušný seznam prověřených institucí, takže se k němu pokusím v pondělí dostat a poslat sem aspoň linky.

Pokud jde o pohovory - to záleží společnost od společnosti. Např. takový easyJet/Ryanair ani nezajímá nikdo jiný než ti co si to zaplatili sami. Takže tam se rozhoduje podle jiných kritérií.
U aerolinek co typovku nějak "platí" (ono je za tím vždycky něco schované) je pak samozřejmě její vlastnictví jistou výhodou. Pro modulárního studenta s minimálním nutným náletem je to ale jen jedna věc, která ho může stavět nad ostatní, kteří mají zase třeba jiné výhody (zkušenost z jiné aerolinky, větší nálet nebo hotovou ATPL, integrovaný výcvik ze "spřátelených" škol, dobré CV, ...).

Rozhodně neplatí, že mít typovku je jistý job, pokud se nabírají piloti, to ani náhodou. Tohle platí možná u easyJetu ve spojení se studiem na OAT a typovkou v jedné z easyJetu velmi blízkých firem, ale to je asi jediný případ, který mi nějak utkvěl v paměti.
 

Re: Re: Dobrý den   16. 11. 2007 / 23:04
Jarp
Mě by zajímalo jak dlouho to tak trvá kolik hodin se tak nalítá buď VFR nebo IFR, kolik to stojí na ty 737-800 nebo něco menšího.děkuji za odpověď
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ