to neni pravda, nemusi byt vzdy...
mohou nastat dva pripady:
1) VMC - jednoduche a pilot muze pristat na jakkemkoliv letisti za VMC, s tim, ze musi udrzovat posledni hladinu, kurz po dobu 7minut (tato doba muze byt stanovena pro kazdou zemi jinak). Jinak pilot neni povinen pristat a muze pokracovat jako za IMC
2) IMC - pilot pokracuje 7minut zadanym kurzem, udrzuje pridelenou hladinu, pote se vrati na trat a pokracuje v letu az do destinace. Pokud se blizi k poslednimu bodu na trati a dale vede jen priletovka, tak mohou nastat dve moznosti
a) pilot jiz dostal STAR - pokracuje tedy po ni az na IAF, kde zacne vyckavat. Udela jeden vyckavaci obrazec a zacne klesat. V case nejblize vypocitanemu casu priblizeni zahaji priblizeni a pristane.
b) pilot jeste nedostal STAR - v tom pripade z posledniho bodu na trati pokracuje primo na vyznacny bod letiste (Praha OKL atd), kde opet zacne vyckavat. Udela jeden obrazec, zacne klesat a opet v case nejblize vypocitanemu casu priblizeni zacne priblizeni a pristane.
Ted si nejsem akorat jist, zda je nutny ten jeden vyckavaci obrazec, pokud mam ztratu spojeni vice nez 7minut. Nekdo rika, ze muzes zacit klesat po tech 7minutach, nekdo, ze musis doletet az na IAF, vyznacny bod, tam obkrouzit a zacit klesat |
|