No pri praskovani jo, ale z valny vetsiny jsou to lidi, kteri litali i "normalne". Taky jsem mival dotazy na podobny tema, jako bocni vitr, nebo jak poznam odkud fouka. Obvykle rikali, no to se musis divat kolem sebe, na kour, na ptaky, stromy...Zkratka tyhle lidi me ucili vnimat pri litani prostor a prirodu a sledovat souvislosti, cimz nerikam, ze to umim, jen, ze me to ucili a- jsou to veci ktery se clovek uci strasne dlouho. Ale jsem rad, ze mi ukazali tenhle pristup k litani. Je to tak trochu litani jako za starych casu, to jo, ale pro amatersky ucely je to snad to pravy, a clovek z toho ma radost.
Mimochodem mel jsem jednou tu cest litat i s instruktorem s naprosto opacnym pristupem - libily by se mu checklisty, skoro je vyzadoval, v CTR odmital vizualni sledovani "provozu" se slovy - jsme rizeni, tady za nas zodpovida dispecer - pominu-li, ze to neni pravda, tak me prave tenhle pristup nahanel hruzu. A let rozhodne nebyl plny pohody. Mimochodem pohoda na palube je velmi dulezita. 100x muzu mit checklisty a vse cist, bude-li vedle sedici instruktor delat dusno, ze treba reknes neco do radia jinak, nez by to rek on, a ze motorovka se nemusi delat, kdyz letadlo uz ten den letelo, tak proc ji delas apod., tak to je pocatek problemu. To musi byt clovek mimoradne psychicky odolny, aby to na nej nepusobilo. |
|