Nechci se hadat, berte to prosim jako pratelskou polemiku, ale jsem predvedceny, ze ten odhad o kterem se tu pise se ziskava prave napriklad porovnavanim toho co vidim a toho co je v tanulkach. Pokud si napriklad nespocitam W/B pro urcite podminky, jak poznam, jestli vubec odletim? Prave pravidelne pocitani podobnych hodnot a lusteni grafu podle me vytvari ten odhad.
A co se tyce toho "hrani na velke pany piloty", nemyslim si ze je znevazovani snahy o profesionalni pristup k litani na miste. Oba (domajs a fspilot) mate v profilech ze se chcete litanim, zivit a jestli dobre chapu, tak nejradeji jako piloti dopravnich letadel. Ve ktere fazi budete ti velci piloti co zacnou pocitat a pouzivat checklisty a zacnou pocitat? Zacne to na cessnach, nebo si to nechate az na dvoumotoraky...? Chapu, ze do blanika asi nejsou potreba, ale co je na tom spatneho, kdyz je nekdo treba na cessne pouzije? Proc je vam smesny? Nekomu staci litat jen kolem letiste a na rizene si netroufne, nekdo lita podle GPS a neumi to s mapou, nekdo si neumi, nebo nechce, spocitat W/B a pak skonci v poli za ranveji. Fandim kazdemu kdo se chce v litani zdokonalovat jakymkoli zpusobem a nikdo z lidi co to mysli s litanim vazne jim to snad nemuze mit za zle nebo je nejak zhazovat. |
|