FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Letové plány Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Letové plány   10. 11. 2007 / 00:24
FSPilot   
Víceméně máš pravdu.

Můj osobní názor je, že VFRový provoz obvykle s plánkem nelítá, ale pro potřeby např. IVAO je jeho vyplnění a odeslání nutností a tak lidičky, co učím s tímhle nijak nezatěžuju, když lítají třebas na jednom letišti nebo si chcou třeba přelítnout LKTB-LKMT. Tam stačí vyplnit pravidla, za kterých letíš (flight rules-VFR nebo IFR nebo kombinace), typ letu (type of flight - general aviation obvykle), odlet a přílet (departure aerodr., destination), čas vzletu (dep. time), hladinu (level - VFR, popř. výšku např. A2000) a všechno ostatní si vykorespondovat. Je to i lepší, protože se člověk líp naučí komunikaci (samo pokud je ATC), protože toho musí navykládat víc.

Jednoduše řečeno, vyplnit plánek co nejjednodušeji a tak, aby tam nebyly úplně nesmysly na místech, kde musí něco být (dobré je projet Equipment - vybavení, aby nebyl třeba Z43 s inerciální soustavou a nevím čím vším ještě) a zbyek nevyplňovat a vykorespondovat.
To by platilo pro éra na VFR přelety apod. Lety IFR už potřebují plánek vždy a to by se dalo pro let LKTB-LKMT napsat, jak bylo popsáno. Další je, že lety do zahraničí taky musí mít plánek, i VFR
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ