Víceméně máš pravdu.
Můj osobní názor je, že VFRový provoz obvykle s plánkem nelítá, ale pro potřeby např. IVAO je jeho vyplnění a odeslání nutností a tak lidičky, co učím s tímhle nijak nezatěžuju, když lítají třebas na jednom letišti nebo si chcou třeba přelítnout LKTB-LKMT. Tam stačí vyplnit pravidla, za kterých letíš (flight rules-VFR nebo IFR nebo kombinace), typ letu (type of flight - general aviation obvykle), odlet a přílet (departure aerodr., destination), čas vzletu (dep. time), hladinu (level - VFR, popř. výšku např. A2000) a všechno ostatní si vykorespondovat. Je to i lepší, protože se člověk líp naučí komunikaci (samo pokud je ATC), protože toho musí navykládat víc.
Jednoduše řečeno, vyplnit plánek co nejjednodušeji a tak, aby tam nebyly úplně nesmysly na místech, kde musí něco být (dobré je projet Equipment - vybavení, aby nebyl třeba Z43 s inerciální soustavou a nevím čím vším ještě) a zbyek nevyplňovat a vykorespondovat.
To by platilo pro éra na VFR přelety apod. Lety IFR už potřebují plánek vždy a to by se dalo pro let LKTB-LKMT napsat, jak bylo popsáno. Další je, že lety do zahraničí taky musí mít plánek, i VFR  |
|