FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
gmax a svetla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: gmax a svetla   3. 11. 2003 / 22:38
MilanP
Udelej si nejaky jednoduchy objekt trebas kouli - ale jenom trebas polovicni se trema nebo ctyrma polygonama, a prirad ji barvu jakou chces aby svitila. Tu barvu nazvi LIGHT_NAV. Pri kompilovani u MAKEBGL zaskrtni HASLightMap, HASNightMap, HASReflectMap a odskrtni Crash. Melo by to tak fungovat. mp
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ