FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Palivový system - cessna Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palivový system - cessna   6. 11. 2007 / 16:11
kuma   
No, hlavní rozdíl je asi v palivovém systému toho kterého modelu a nevím, jak to zrovna má ta tvoje.

- Karburátorový hornoplošník (C172N) za letu nepotřebuje žádnou pumpu, jen se používá nástřik (primer) před startem (bohatost směsi = jiná kapitola).

- Karburátorový dolnoplošník potřebuje jednu nízkotlakou palivovou pumpou, která trvale tlačí palivo do karburátoru, ale nepřetlačí jehlu plovákové komory (jako v autě).

- Hornoplošník s nepřímým vstřikováním paliva potřebuje ještě navíc vysokotlakou pumpičku, která vstřikuje palivo do sacího potrubí (místo karburátoru) - a to po celou dobu chodu motoru (C172SP ? - asi jo)

- motor s přímým vstřikováním potřebuje navíc pumpičky (plungery) pro každý válec zvlášť.

- dolnoplošník se vstřikováním místo karburátoru má totéž a navíc tu pumpu v křídle

Takže jestli jsem se s tím přehledem moc nesek´(ale to nevím jistě), tak Me-109 by měl mít jednu pumpu nízkotlakou u nádrží a 12 vysokotlakých pumpiček u motoru. Třeba...
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ