No, hlavní rozdíl je asi v palivovém systému toho kterého modelu a nevím, jak to zrovna má ta tvoje.
- Karburátorový hornoplošník (C172N) za letu nepotřebuje žádnou pumpu, jen se používá nástřik (primer) před startem (bohatost směsi = jiná kapitola).
- Karburátorový dolnoplošník potřebuje jednu nízkotlakou palivovou pumpou, která trvale tlačí palivo do karburátoru, ale nepřetlačí jehlu plovákové komory (jako v autě).
- Hornoplošník s nepřímým vstřikováním paliva potřebuje ještě navíc vysokotlakou pumpičku, která vstřikuje palivo do sacího potrubí (místo karburátoru) - a to po celou dobu chodu motoru (C172SP ? - asi jo)
- motor s přímým vstřikováním potřebuje navíc pumpičky (plungery) pro každý válec zvlášť.
- dolnoplošník se vstřikováním místo karburátoru má totéž a navíc tu pumpu v křídle
Takže jestli jsem se s tím přehledem moc nesek´(ale to nevím jistě), tak Me-109 by měl mít jednu pumpu nízkotlakou u nádrží a 12 vysokotlakých pumpiček u motoru. Třeba... |
|