| | | gmax a svetla 3. 11. 2003 / 15:24 | jirpe |
| | Najde se tu nekdo, kdo by me navedl na spravnou cestu? Nemuzu prijit na to, jak se v gmaxu daji udelat pozicni/vystrazna svetla. Nepotrebuji, aby neco osvetlovala, jen aby byla videt jako svitici body. Cim dal budou videt, tim lepe (nic se nema prehanet). V dokumentaci jsem to nejspis prehlednul, nenasel. |
| |
|
| | | Re: gmax a svetla 3. 11. 2003 / 15:35 | |
| | ja v tom sice neumim ) ale IMHO to delas tak, ze v gmaxu vymodelujes jenom fyzicky "lampicku" nebo krytku zarovky (nebo co toje) ale samotne svetlo umistujes az v aircraft.cfg ..... |
| |
|
| | | | Re: Re: gmax a svetla 3. 11. 2003 / 16:21 | jirpe |
| | No vidis, ale ja to potrebuju jako pozicni svetlo na stozaru vysilace. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: gmax a svetla 3. 11. 2003 / 17:21 | |
| | | |
|
| | | Re: gmax a svetla 3. 11. 2003 / 22:38 | |
| | Udelej si nejaky jednoduchy objekt trebas kouli - ale jenom trebas polovicni se trema nebo ctyrma polygonama, a prirad ji barvu jakou chces aby svitila. Tu barvu nazvi LIGHT_NAV. Pri kompilovani u MAKEBGL zaskrtni HASLightMap, HASNightMap, HASReflectMap a odskrtni Crash. Melo by to tak fungovat. mp |
| |
|
| | | | Re: Re: gmax a svetla 3. 11. 2003 / 22:55 | jirpe |
| | Dik, uz jsem to taky nasel. Ridit to jmenem materialu je docela sila, ale proc ne. Hlavne, ze to je dobre zdokumentovane. |
| |
|
|