Souhlas, vlakem jezdím hodně dlouho a v naprosté většině případů to zpoždění zahlásí s dobou trvání i s důvodem (čekání na jiný vlak, výluka na trati atd.).
Odbočím, ale zpoždění se to týká:
Má jediná zkušenost s lítání plechovkama (ČSA z LKPR) je taková, že na letiště jsem přijel někdy ve 4h, odlet měl být po 6h. Hned po příjezdu už na informační tabuli svítil odlet 8:00. Tak fajn, stane se. Důvod nám nikdo neoznámil, ani nebylo třeba, byly to jen 2 hodiny. Tak čekáme. Bylo 10h, na ceduli snad stále ještě dolet 8:00. Nikdo z ČSA se neuráčil přijít, vysvětlit co se děje a říct přibližný čas odletu. Snad kolem 11h se začlo něco dít, lidi se začli bouřit a nakonec i přišel namasterovaný zástupce ČSA a horko těžko se z něj páčily další instrukce. Dopadlo to tak, že se odlétalo přibližně kolem 19h (zajistili nějakou prašivou ubytovnu, naštěstí jsem mohl jet ke známým). Důvod sdělili až v letadle - na Kanárech zůstala viset A319 a dali nám nakonec tu, co přiletěla z Egypta. Přitom už hned ráno museli znát důvod a odhadnout reálný čas našeho odletu. Kdyby toto lidem řekli, bylo by to v pohodě - prostě porucha a nedá se nic dělat, bohužel. Ale ten přístup zatloukání a úplného sraní na cestující mi teda nepřidal na mínění o této společnosti. Bylo to zpoždění "jen" blbých 13 hodin, ale víc než ten ztracený čas mě vytáčel přístup ČSA.
Uff, ale to jsem se dostal k OT ... omluva |
|