| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Dotaz na programování Pro Flight Throttle Quadrantu 12. 10. 2007 / 23:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Nyní uvažuji o nákupu Pro Flight Yoke System. Jen na stránkách HITS je napsáno, že nelze použít throttle quadrant pro MEP (ovládání více motorů). Nelze to jinak obejít (např. FSUIPC) nebo je to jen obchodní tah? |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Dotaz na programování Pro Flight Throttle Quadrantu 13. 10. 2007 / 00:21 | |
| ![](img/nic.gif) | Nevím co je psáno na stránkách HITS, ale, IMHO, pokud jde o PFYS, zdá se zřejmé, že tento throttle quadrant je přímo určen k ovládání MEP, a to dvojím způsobem:
- použije se jeden kvadrant s pákami (bývá rovnou v packu s berany) a naprogramují se dvě páky na throttly dvou motorů, na třetí cokoliv jiného. To je dobré pro dvoumotorové tryskáče (B737, A320 atd). Pro třímotor (Fokker/ford trimotor, tante Ju a podobně) jsou prostě 3 páky na 3 motory (nejjednodušší způsob použití).
- nebo se dokoupí druhý kvadrant, tedy celkem 6 pák, z toho 2 se naprogramují na throttly, další 2 třeba na prop pitch, zbylé třeba na mixture. Pro snazší identifikaci která je která, se na páky nasadí různobarevné vršky. To je skvělé třeba pro DC-3, nebo ATR.
- Pro programování pák by měl být přiložen SW, ale jak už zde někdo dříve psal (Lowmick?) přes FSUIPC se to dá naprogramovat taky, komplexně, navíc by mělo jít upravit "progresivitu" (nelinearitu) průběhu účinku jednotlivých proporcionálních funkcí.
Jestli to už někdo má, může doplnit, jestli je to tak jakpíšu, nebo je tam nějaká jiná záludnost, ale podle tech. spec. by to mělo být takhle.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Dotaz na programování Pro Flight Throttle Quadrantu 13. 10. 2007 / 10:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Nevím, proč by to nemělo jít. Mám ho od včerejška, a jsou to normálně tři samostatné osy, které si namapuješ na motory. |
| |
|
|