Za to, ze odpovidas na starsi vlakno se nemusis omlouvat Na to, ze mam pravdu jsem prisel priblizne tak, ze jsem to chovani FSky s ruznou velikosti a formatem textur videl. Muzeme se tu zacit dohadovat o chovani na ruznych sestavach atd. Ja to psal z vlastni zkusenosti, pokud se me na letadlo nabaluje textura tak, ze to na moment sekne sim, po nacteni se to ani nezaostri, pac to nestiha, pri prepinani pohledu musim opet cekat az se to dozvejkne, tak mam pocit, ze mi to chod FS, tedy i FPS ovlivni, byt by to bylo jen v urcitych momentech a jen na nektere sestave, ale je to tak. Ja na tom mem nazoru nebudu nic menit. V urcitem pripade to FPS ovlivnit muze. Treba pokud ten model delal nejaky " matlal " co zas*re texturou 128*128 cele PC coz psal traged a na co jsem tedy asi jako demagog odpovidal. A jeste dodatek, ta ma puvodni " rejpava " reakce nemela tak ani moc spolecneho s tim, ze bych si snad myslel ze konkretne letadlo od Aerosoftu by mohlo bejt udelany s texturama jak od nejakeho matlala a urcite to tak nemyslel ani Stepan v jeho reakci, ze ta textura je " uchylnost " Jeho jako tvurce letadylek to spis zaujalo co se tyce te detailnosti. Na to dostal bleskovou odpoved od experta z JZD, ze na te texture neni nic uchylneho a ze to FPS nemuze ovlivnit ... coz Stepana nastvalo ( nebudu rozepisovat az jak moc ) a ja jelikoz si vazim vic lidi co do FS ( nebo i vseobecne ) neco delaji, nez tech co sice teoreticky vsechno znaji, ale krome zvaneni jsem od nich nikdy nic nevidel jsem reagoval tak jak jsem reagoval. Takze muzete podpalit strom a hura do me me to je putenka ... |
|