|  | Re: Re: Re: Re: PORAĎTE Virtuálni aerolinky 8. 10. 2007 / 12:05 | |
|  | Já bych ještě doplnil Davida - hlavní rozdíl vidím ve filozofii. Normální VA jako třeba ČSAv, KLM virtual a podobně ti umožňuje létat jen do destinací, kam létá tato aerolinka v reálu podle reálného letového řádu.
Jenže ty chceš létat pokaždé jinam, nebo máš nakoupené scenérky různých menších letišť a nebaví tě velké huby. A na regionálních letištích velké aerolinky moc neužijí.
Na tohle má VPA super systém. Svým způsobem můžeš letět kamkoli a s čímkoli akorát si zvolíš správný typ letu.
A nebo poletíš přesně podle reálu. Například podle Amadea si vybereš linku a zaletíš ji přesně jako v reálu a s reálným typem letadla jaký se na této trase používá. Včetně odpovídajícího nastavení času v FS-ce.
Jednoduše každému podle jeho chuti. Jednou jako ČSA, jednou jako Norwegian.....
A ohledně systému sledování a reportování letu, tak tam používám velmi jednoduchý systém. Žádná padavá utilita navíc. Jen kneeboard v FS-ce, přes který těsně před startem ohlásím let a pak v pravidelných intervalech dělám update ( aby byla kontrola že fakt sedím v kokpitu ). Po skončení letu pak na webu VPA doplním předvyplněný PIREP ( většina informací je automaticky stažena z Vatsimu )a hotovo. Ve velmi krátké době ho pak někdo zvaliduje.
Všechno je otázka jen pár kliku myší a je to velmi spolehlivé.
A co se týče vstupu do VPA, oni nastavili maximální počet členů na 500. Důvod byl, že většímu počtu členů už by se nestíhaly poskytovat služby v odpovídající kvalitě.
Takže v případě zájmu se přihlásíš, projdeš vstupním testem a jsi zařazen na čekací listinu než se uvolní místo. Já čekal asi týden. Záleží na tom kolik lidí zrovna odchází. |
| |
|