FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá Jeden příspěvek | Celý strom
SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 08:18
skyfly

http://ekonomika.sme.sk/c/3521563/SkyEurope-musi-predat-dve-lietadla-aby-prezil-zimu.html

"Lietadlá mali aerolínie dostať v októbri a novembri a doteraz sa s nimi nepočítalo v letových plánoch" ?!?!?
...objednávajú lietadlá a nepočítajú s nimi ?!?
...a čo dalších +20 ktoré majú objednané ? s tými tiež nepočítajú ?!?

"Aerolínie zaznamenali za prvých 9 mesiacov obchodného roka 2006/07 čistú stratu 37,6 milióna EUR ( vo februári 2008 to bude 6-ty rok v mínuse !!! )

Otázka : Dočkám sa niekedy konečne vysvetlenia kto a prečo sponzoruje takéto druhy tzv."podnikania" ???
 

Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:01
tonde   
"V medziročnom porovnaní sa však strata znížila o 12,6 milióna EUR. V 3. kvartáli klesla zo 16,5 milióna EUR na 5,13 milióna EUR."
Čti to celý Jednou jsi dole, jednou nahoře. Něco mi nejde - tak to prodám, na co to zbytečně budu živit, udržba stojícího letadla je pekelně drahá.. Nešla Budapešť a Krakow, tak to zavřeli, proč provozovat linky, které jsou ztrátové? Lítám se Sky dost a rád a držím jim place.
Jinak dle mého názoru to byl dost dobrý tah - bulíka nekoupíš pokud nemáš na něj opci pár let dopředu. Co když prodají letadla, která ještě nemají a navíc se ziskem? Proč ne? Letecké společnosti dělají určitě byznys plány na několik let dopředu a je přece běžné, že se plán vzhledem k okolnostem trhu může kdykoli změnit. A odhadnout, zda mi za tři roky půjde linka z Horních Prdelovic do Dolních Tentonovic není asi jednoduché.
Já bych to viděl jen jako nepříliš šťastně napsaný článek. Do pozadí Sky samozřejmě nevidím, ale určitě bych to nebral nějak moc negativně. Košice - Bratislava lítá narvaný, do Splitu to bylo taky plný a o lince do londýna nemluvím, tam pomalu dva týdny dopředu nekoupíš letenku, protože není místo.
Vem si, že před šesti rokama začínali s jedním malým Embraerem Bratislava - Košice a teď lítají po celé evropě se 14ti bulíkama a průměrná vytíženost linek 86,1% je podle mne dost slušná.
A můžeme flejmovat )) Koneckonců je víkend a víkendové Undergroundy "made in Kachna" ještě JM nezakázal
 

Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:36
skyfly
Toníčku ja som tiež so Sky Europe pár krát letel a ver mi,že im fandím, A L E :
proste tomu nerozumiem ...
Naozaj si nemyslím, že by som bol nejaký ekonomický génius ale viesť akúkolvek firmu celé roky z mínusu do mínusu mi príde neuveritelné...Jak napísal LudekCh - darujte mi pár lietadiel B737 a ja vám všetkým tu prítomným garantujem, že nebudem mať horšie ekonomické výsledky ako majú SE !!!
( Ak by som to náhodou nedodržal tak sa vobec nič nestane, plat mi bežať po celú dobu bude takže niečo si našetrím a v najhoršom vyhlásim bankrot a začnem s niečim novým )

Nemožem si dopustiť drobnú exkurziu - keď som začínal zo svojou praxou tak mi žiadna banka nechcela požičat ( oslovil som ich celkom sedem ) - všetci po mne chceli podnikatelskú minulosť alebo ručit domom v hodnote miliónov kvoli požičke pár stotisíc... Nakoniec som zohnal pár sto tisíc od ČMZRB a fondov EU.
Všetky komerčné banky sa ku mne obrátili absolutne chrbtom, hoci moje všetky príjmy sú v podstate garantované štátom (štátne zdroje a ZP) a neviem o žiaadnej lek.praxi ktorá by zkrachovala.
Samozrejme som od prvého dňa podnikania v pluse, keby som mal pár mesiacov byť v mínuse a dotovať to zo svojich peňazí (ktoré našetrené nemám) tak to rovno zavrem.
Nič iné by mi ani neostávalo, lebo nemám nikoho kto by ma mesiace a roky sponzoroval

 

Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:33
Tragédie v JRD
kdyz obcas ctu tve napady odkud kam litat, tk mam obavu ze by jsi zbankrotoval behem prvniho mesice
 

Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:35
skyfly
OK , OK, v tom si možno lepší a máš lepší prehlad - počítam s tebou ako s marketingovým riaditelom
berieš to ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:39
Tragédie v JRD
cece, vis ze ani ne? .)trh v ramci evropsky unie povazuji za trh v takovem stavu, kam bez miliardovych investic ve forme dotovani linek apod. nemas sanci proniknout. a trh mimo evropu ma sva jina uskali (monopolni dohody). prostor pro "zbohatnuti" v leteckym byznysu nevidim v pravidelne aerolinkove doprave.... pokud nemas nekolik miliard vstupniho kapitalu a flotilu podstatne vetsi, nez dve letadla.
 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 11:29
Tragédie v JRD
mimochodem, doufam ze jednou dodelam airline simulator.. a pak uvidime .)
 

Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:02
Luděk Ch.
Mám pocit, že takto bez ohledu na trvalou ztrátu, bych leteckou společnost asi dokázal řídit taky. Mimochodem, nepůjčíte mi někdo pár letadel, že bych to zkusil?
 

Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:18
Zouzman Air
Zkus třeba tenhle pár, ten ti třeba majitelé půjčí .
21995 B / 600 x 450 / FI.jpg
 

Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:26
Luděk Ch.
No, to nevypadá špatně. Dokonce znám i jednu jejich bývalou stewardku
 

Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:53
skyfly
myslíte si - keby¨sa zopár ludí z tohoto fóra dalo dohromady - a takých čo o lietaní i jeho ekonomike niečo vedia tu určite zopár je - dostali by do daru dve lietadlá FischerAir, že by nedokázali vytvoriť LC ktorý by mal lepšie ekonomické výsledky ako SE ?
Ide len o to kto a prečo by poskytol takú velkorysú požičku

A .. A.. A. vo..vo..vo..vo.tom to je !
 

Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:34
Tragédie v JRD
s dvema letadlama dlouhodobe spolecnost neudrzis. i kdyz budes mit dve letadla tak potrebujes dalsi desitky milionu jenom na udrzeni provozu. nehlede na dalsi rozvoj - to s provozem dvou letadel neufinancujes.
 

Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:41
leonell
No, neznám sice okolnosti ohledně ekonomiky aerolinek ale velmi silně pochybuji že by 20 lidí z tohoto fóra dalo dohromady tým schopný něco takového připravit, natož rozjet, udržet a konkurovat SkyEurope. Ale možná nás podceňuji

Co si představit dovedu je sdružení ála Aeroklub které by pro komunitu zajistilo (placené) exkurze, (placené) lety s výkladem, teoretickou přípravu či levnější možnost získání licence, seznámení s technikou a provozovalo například aerotaxi atd.

Aerolinie jsou o něčem jiném a vůbec bych se nedivil kdyby u těch klíčových lidí v aerolince byl vrchol leteckých znalostí v tom že letadlo létá.

Leoš



 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:43
Tragédie v JRD
aaaaa jsem rad se shodnem ) http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=187891&lan=0&gr=0 ... v tom prispevku jsem presne mel na mysli aerotaxi
 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 11:09
137
Amen,

akurat, ze vedia rpedsa eln trochu viac ale v zasade tlieskam tomuto prispevku

Tom

 

Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 09:55
memorex
tyhle plesnivejci vraky? ne díky
 

Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:00
Waterfight (TVS379)   
Vraky? Tobě přijde 11 let staré letadlo jako vrak? Neříkám, že jejich hodnota tím postáváním na 22 neklesá, ale vrakem bych je rozhodně nenazýval...
 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   7. 10. 2007 / 10:29
memorex
vzdyt to tam cely plesniví, navíc je uz nikdo nechce sou hrozně prostátý, neřeknu kdyby pravidelně lítalo a udržoval ose....
 

SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 10:29
137
Ahojte,

mozno malinky pohlad zo zakulisia. SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili zimu, ale ak tak urobia dosiahnu cierne cisla skor nez sa v strategii na dalsiu sezonu ocakavalo. Zimna sezona je pre kazde aerolinie a specialne pre low-costy menej popularnym obdobim, chartre a letne dovolenkove destinacie nie su zanedbatelne.

Doslo k nespravnemu pozuitiu informacie, vytrhnutej z kontextu, a vznika dojem, ze SkyEurope ma vazne problemy, co je zavadzajuce. Kazdym mesiacom narasta aj percento medzitrocneho rastu poctu prepravenych pasazierov, po vymene vrcholoveho manazmentu sa nastavila lepsia utilizacia (vyuzitie) kapacit a zistilo sa, ze na nastaveny letovy plan nie je potrebnych 16, ale 14 lietadiel. Dve vlastne lietadla preto SkyEurope predava inemu prevadzkovatelovi, nikdy sa s nimi nepocitalo v zimnom letovom poriadku, nie je to nic nezvycajne. Napriklad nemenovany irsky low-cost zacal pred jesenou masivny vypredaj svojich starych lietadiel a taziac zo sigtuacie na trhu predava 20rocne buliky za vysoke ceny. SkyEurope nemoze predavat 20 rocne lietadla, pretoze ma najmladsiu komercnu flotilu na svete s preimernym vekom na jedno lietadlo 8 mesiacov

A napokon - v Sky manazujem len jednu oblast, hocvi plosne. Ale predsa len pri vsetkej ucte nemyslim, ze veta dajte mi 3 boeingy a ja budem rovnako uspesny ako Sky moze byt nieco viac ako vtip. Je to tvrdy biznis a nie je len o lietani, napokon pozrel sa niekto niekedy s akymi planovanymi stratami prichadzaju na trh napriklad mobilni operatori? Zakladny podnikatelsky plan je minimalne 5rocna planovana strata navyse pri danovych prazdninach a to su sucastou velkych svetovych retazcov.

Ako hovoril Richard Bronson (ti co chcu zakladat aerolinky vedia kto to je))) - ak sa chcete stat milionarom, budte miliardarom a zalozte si aerolinie.

Nie je to lahky biznis, ael robime ho radi, aby mohol lietat kazdy

Cafte

Tom
 

Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 10:36
Tragédie v JRD
Paradoxne jsem si to myslel... ze to tak nejak je - ne vsemu, co novinari napisou, se da verit.

a o tech tvrzenich "dejte mi bulika, budu lepsi nez sky" si myslim take sve - a to to, ze autor je uplne mimo.
 

Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 10:48
skyfly
Díky za fundovanú odpoveď od človeka ktorý je v obraze !
Pravdaže tvrdenie " dajte mi éra a budem lepší" som myslel v nadsázke , ja mám už iný džob ktorému sa venujem nejakých 15 rokov a trochu mu rozmiem, takže ostanem pri ňom

Každopádne nemyslím, si že by som bol "úplne mimo " jak píše tragéd.
Totiž to hlavné na čo som sa pýtal som sa nedozvedel :
"kto a prečo SPONZORUJE takéto druhy tzv.podnikania"

Čiastočná odpoveď sa ponúka tu : Ako hovoril Richard Bronson - Ak sa chcete stat milionarom, budte miliardarom a zalozte si aerolinie.
Ale zase ostáva otázka : W H Y ?
Ide iba o to, že proste NUTNE potrebuje niekde tie peniaze utratiť ?

Pre tých čo nevedia čo s peniazmi mám lepší návrh - ostatne o tom vie svoje jak Petr Kellner tak JT Group....investujte do zdravotníckej starotlivosti, to je jedno z posledných odvedví u nás, ktoré až se vyhrabe z pretrvávajúceho postsiocialistického marazmu tak začne vzkvétat a prinášať velké plody investorom.
Ale to je už na inú diskusiu na inom fóre

 

Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 10:51
Tragédie v JRD
proc do toho nekdo cpe dalsi a dalsi prachy (investori)? protoze porad veri ze jednou se mu tato investice vrati ... at uz ve forme ze zacne aerolinka vydelavat a nebo bude v takove kondici, ze ji vyhodne proda konkurenci ... + par dalsich duvodu ...

v okamziku kdy vsichni investori tu viru v navrat svych investic ztrati a odepisi tak bud sky europe odepisou uplne (sky europe skonci) nebo ji , opet, prodaji ..
 

Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 11:00
137
Tak teda este vysvetlenie kto a preco:

Hlavnym akcionarom SkyEurope Holding AG, ktory je zasa 100% akcionarom SkyEurope Airlines, a.s, je York Capital, nasledne spolocnosti BlackRock, Deutsche Bank a Citi group. Zvysok tvoria drobni akcionari, kedze SkyEurope je verejne obchodovatelna spolocnost na burzach vo Viedni a Varsave. Netreba snad dodavat k menam hlavnych akcioonarov, ze su to silne skupiny, ktroe stoaj za viacerymi uspesnymi obchodnymi projektmi. Nejde okamzite len o zisk na druhy den, tak sa kratkozrako podnika v postsocialistickych krajinach... Sloty na lietadla az do roku 2011, vlastne AOC v strednej Europe, prepravne prava na buduce velmi vynosne trhy, to su inv esticie na roky dopredu. Bez marketingovych blabolov sa da uz dnes povedat, ze Sky nema low-cost konkurenta v urovni produktu v regione. CSA a Thomsonfly sa stiahli z liniek PRG-LTN, Sky garantuje najnizsie ceny, a to je o co v konecnom dosledku pasazierovi ide.

Sky napriklad lieta tri krat denne do Innsbrucku, je druhymi najvacsimi aerolinkami na Schwechate a prvymi aerolinkami v regione, ktore pouzivaju RNPs, napriklad...

Tak hezku nedelu bez obav

Tom
 

Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 11:08
skyfly
Sky Europe držím palce - to myslím absolutne vážne a úprimne !!!

Inak - mám plán - super podnikatelksý zámer,v inom obore ludskej činnosti, dovolím si tvrdiť, že v ňom nehrozí, že budeme od začiatku v ztrate, naopak budeme ziskoví velmi rýchlo a každým rokom viac a viac.
Na koho s BlackRock, Deutsche Bank alebo Citi group sa mám obrátiť ?


 

Re: Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 11:11
137
Na koho ssa obratit? Nuz budem citovat: vvvvvo tom to je O tom je biznis v pozadi, presvedcit investorov aby naliali miliony do projektu, ktory bude mat vyznam. O tom je cele umenie aerolinky v tomto regione rozbehnut. Alebo akykolvek biznis. Potom najst schopnych ludi, tkroi sa tomurozumeju a dkoazu exekuovat veci a rozhodnutia, pomaly nastavit procesy, obdrzat liecencie, pripravit budgety a hor sa podnikat

Tom
 

Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 12:05
skyfly
keď už sme pri tom p o z a d í , a keď už spomíname lietadlá FA ...
máte niekto informácie o tom akým sposobom p r e s v e d č i l podnikatel Václav Fischer svojeho nemeckého partnera aby mu pre mnohými rokmi venoval miliony do rozjazdu neskor neslávne ukončeného podnikania ? Nejak nemožem na webe nájsť túto informáciu, píše o tom VF vo svojom životopise ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 12:11
skyfly
len mu daj !

mňa tam ale zaujalo tvrdenie "predava 20rocne buliky za vysoke ceny"
ako ekonomický analfabet asi nechápem jednoduchý pohyb "ruky trhu" -
Myslel som, že tovar sa predáva za takú cenu za akú ho niekto kúpi...
(Prečo už dávno nie sú predané dva Fischerove Boeingy za v y s o k é ceny ? )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 12:15
Tragédie v JRD
fischerovy buliky nejsou prodane proto, ze soudy v cr momentalne resi komu patri ... cili kdo je muze prodat

ad ryanair - nevim jestli je prodava za vysoke ceny.. ale proc by ne? pokud je nekdo za vysokou cenu koupi? .) pokud je jich na prodej malo (s nejakou relativne normalni historii, cili ne 737 ktera pul zivota litala v nigerii tak jejich cena muze stoupat .. a na novy se ceka hooodne dlouho
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 14:38
137
Uplny suhlas. Ja len hovorim, ze predaj leitadiel a vyska kupnej ceny rozhodne nepatri medzi varujuce ekonomicke ukazovatele na trhu, tak ako to vyznieva z niektorych medii v pripade Sky. Tot vse

Tom
 

Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 12:04
Rychlokvaška
Tome, možná by to chtělo, pokud se snažíš tady vystupovat jako zástupce SkyEurope, uvádět pravdivé údaje. Pokud totiž tvoje povídání o nejmenovaném irském low-costu míří na Ryanair, tak by to chtělo popsat trošku seriózněji.

Chápu že konkurence je veliká, ale já jsem hodně alergický na merketingové bláboly a jestli s nimi chce někdo vstupovat do tohohle fóra, tak si je bude muset taky pěkně podložit a obhájit.

Takže pokusíš se ještě jednou uvést na pravou míru ony nepravdivé informace?
 

Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 12:16
Rychlokvaška
Ještě dodám, aby nevznikl nesprávný dojem, že proti SkyEurope nic nemám Postoj k ním mám neutrální, narozdíl od Ryanairu, kterého z mnoha důvodů rád naopak příliš NEmám

Ale pokud tady někdo píše takové věci jako Tom, tak to se mi opravdu nelíbí. Tohle fórum není žádný trapný firemní web.
 

Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 14:36
137
Ahoj Mira,

ospravdelnujems a ak bol moj prispevok pochopeny zle. Nemam zaujem nijako komentovat postupy konkurencnych aerolinii. Nerobim to ani voci inym mediam, natoz na fore ktore je venovane uslachtilej zabave a lietaniu virtualnemu. Preto som neuvadzal ani o ake aerolinie ide a za tym si stojim. Len som chcel poukazat na fakt, ze predaj leitadiel sa nerovna ekonomickej krize Ryanair nechcem komentovat ani ako zastupca ESK ani ako sukromna osoba

Suhlasim,z e marketingove tahy sem nepatria, ak tak nahodou niekto mohol chapat ktorykolvek z prispevkov, prosim prijimte ospravedlnenie, cielom bolo poskytnut odpovede na nacrtnute otazniky, nie promovat produkt.

Velka vdaka a peknu nedelu

Tom
 

Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   7. 10. 2007 / 15:35
Rychlokvaška
Ahoj Tome,

Ono je celkem jedno jestli napíšeš "nemenovany irsky low-cost" nebo přímo Ryanair Většině lidí je stejně jasné o kom je řeč, a když ne z tohoto, tak z další části věty kde informuješ o onom prodeji letadel. Říct, že je nechceš komentovat je pak tak trošku divné nemyslíš ? Navíc když je komentuješ a pak nenápadně srovnáš se SkyEurope. A to způsobem, který byl tím hlavním důvodem proč jsem se ozval - Ryanair neprodává 20ti letá letadla, posledních dvoustovkových Boeingů 737 se zbavili před dvěma lety. A mimochodem letadla prodávají z několika důvodů:
- obnova flotily (jen tak na okraj, ty letadla jsou jejich, nikoliv leasovaná)
- jako součást obchodního záměru - Ryanair totiž těsně po 11. září nakoupil letadla v situaci, kdy je nikdo nechtěl - a tím pádem za směšnou cenu (vpodstatě za výrobní náklady). Díky tomu si je může dovolit nyní prodat dokonce se ziskem
- jako součást kampaně za "čistější dopravu"
Mezi tyhle důvody NEpatří to, že by je nepotřebovali. Naopak, u Boeingu mají kvantum dalších objednávek, které samozřejmě převyšují počet prodávaných letadel.

S tou flotilou asi taky víš sám jak to je - Ryanair byl dva roky zpátky aerolinkou s nejmladší flotilou na světě. Pochopitelně, dva roky poté už to neplatí Něco jiného je totiž obnovit 120 vlastních letadel a něco jiného 14 leasovaných. Na firemním webu to sice vypadá pěkně, ale my nejsme reklamní server SkyEurope, že ne

A k těm ztrátám - low cost segment dopravy nemusí být vůbec ztrátový. Sám asi dobře víš, jak dlouho může být linka od svého zahájení ztrátová, aby mělo další smysl ji živit. 5 let to asi rozhodně nebude. Koneckonců, největší světové lowcosty (úžasný příklad SouthWestu a samozřejmě Ryanair a EasyJet) patří mezi nezdravější společnosti, speciálně ve srovnání s klasickými dopravci. Ostatně už jen to, že si z vlastních prostředků dovolí koupit takové kvantum letadel, nebo jak rychle jsou schopni otevřít linku (případně z nějaké jiné vyštípat konkurenci) o něčem svědčí.

Mohl bych pokračovat o dalších věcech, jaký je rozdíl v tom mít 80%+ obsazenost na 737-700 a -800, jaký je rozdíl v yieldech, apod. Přijde mi to ale zbytečné, ty nám tu určitě nebudeš servírovat marketingové povídání, kterých máte spoustu na webu a my zase budeme mít pochopení pro to, že Sky je pořád ještě mladá společnost a přišla na trh v době, kdy pro ukrojení podstatného koláče bylo prostě potřeba velkých počátečních investic...

OK ?

Jinak samozřejmě ke komentářům o "dejte mi 3 letadla...." nic nenamítám, to je v současné době opravdu nesmysl. Platilo to před mnoha lety v případě SouthWestu a možná do jisté míry 10 let zpátky v Evropě...ale tyhle doby jsou dávno pryč.

Taky pěknou neděli
 

Re: Re: SkyEurope nemusi predat dve lietadla aby prezili   8. 10. 2007 / 20:19
crazy
Jen k celému tématu doplním, že dnes je v časopisu TÝDEN celá stránka o finančním stavu a vývoji cen akcií SkyEurope.
 

Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   10. 10. 2007 / 09:36
Tragédie v JRD
ted o tom (a dalsich aktivitach skyeurope) pisou na planes... ahned ta zprvaa vypada jinak ... treba v tom ze neprodavaji letadla, ale jenom "poradi" na ta dve letadla. takze se nekdo dostane k letadlu driv a nemusi mesice, roky (pamatujes na doby poradniku na skodu favorita? .). takze to neni tak ze by skyeurope prodavala nova letadla jako takova .
 

Re: Re: SkyEurope musí predať dve ešte nedodané lietadlá   10. 10. 2007 / 14:20
Teflon_490   
Tak to mi pripada jako dobrej byznys. Kdyby se to platilo az pri predani, tak si takhle naobjednat buliky, a pak se lehce najde zakaznik, co bude chtit ero rychle, a ja ho budu mit ready uz za mesic a on si jeste rad priplati a ja vydelam...no takhle jednoduchy to asi nebude
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ