| | | Jak se pozná přiibližná velikost modelu? 23. 10. 2003 / 10:54 | Fast_s |
| |
Rád bych se zeptal, jak pouze pohledem na soubory letadla poznám, jestli je model sestavený z velkého množství polygonů či nikoli. Je to velikost souboru *.mdl? Jak je to u Gmax modelů a jak u neGmax?
Mám v plánu jen pro sebe používat něco jako následující hrubou stupnici: Málo polygonů, Středně, Mnoho a zejména Nadbytečně mnoho polygonů.
Rád bych se totiž vyhnul stahování letadel poslední kategorie. Důvodem je náročnost na počítač, pokud už mám náročný panel a pár udělátek na letištích. Příkladem jsou některé modely POS. Dost mi pak už vadí funkce jako "flexing wings", které asi berou FPS a navíc způsobují zdvojení světel při pojíždění apod. Rád bych se prostě vyhnul enormě náročným modelům. Jen je poznat dřív, než je naistaluju .
Díky.
|
| |
|
| | | Re: Jak se pozná přiibližná velikost modelu? 23. 10. 2003 / 12:54 | |
| | No, dokud to nestahnes, nepoznas to
Ledaze by to nekde bylo uz napsany. Takze stahovani jako takovymu se zrejme nevyhnes.
A pokud ma letadlo nakej instalacni program, a nevidis na soubory v nem, taky to musis nainstalovat. ( tady muze pomoct instalace do fiktivniho adresare FS, resp. do jinyho adresare, nez mas FS, pak by sis moh prohlidnout, jaky souboryv to tam vlastne kopiruje )
Spravne jsi odhandul, ze 3D model letadla je ulozen v *.mdl souboru. Podle jeho velikosti jde priblizne odhadnout, jak model muze byt slozitej, ale nerika to nic o tom, jestli treba neni externi model jednoduchej a 3D kokpit treba slozitej. Oba jsou totiz ulozeny dohromady v tom mdl souboru. A pak tam jeste jsou ( nebo spis muzou byt, protoze to moc modelu nema ) zjednoduseny LOD modely, ktery zvetsi velikost mdl souboru ale rychlost zobrazovani pak naopak zvetsi.
Proto bych ti doporucil utilitu Aircraft Container Manager ( http://www.aircraftmanager.com ), ktera i v demo modu umi zobrazovat 3D model a je tam i videt pocet polygonu. Snadno to pak muzes porovnat treba s default modely ve FS.
|
| |
|
|