FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PRAHA a LKPR ako komplet novy balik na stiahnutie. Jeden příspěvek | Celý strom
PRAHA a LKPR ako komplet novy balik na stiahnutie.   21. 10. 2003 / 10:09napis
Chcem trochu reagovat na nizsie uvedeny prispevok o zaciatocnickych otazkach. Musim suhlasit s novacikom, ze ta Praha je uz absolutne neprehladna. Mate problemy so zobrazovanim autogenu Prahy. Ja mam FS2004, a autogen sa mi sice zobrazuje na celej Prahe v pohode, lebo zalezi ake mate naistalovane objekty. Ja som si radsej objekty nenainstaloval, aby mi fungoval autogen. Cely problem ale hlavne spociva v tom, ze kazdy objekt robi niekto iny a moze prekryvat oblast, kde je objekt zasa niekoho ineho. A preto chcem navrhnut, keby sa urobil komplet novy balik, zo vsetkymi 3D objektami, autogernom a ortomapou Prahy + LKPR aj s novymi afcad datami, aby to bolo pouzitelne vo FS2002 a FS2004. Kbely a okolite letiska som nespomenul schvalne, aby ste si nemysleli, ze chcem urobit komplet jeden balik vsetkych scenerii v Cechach, kedze je jasne, ze sme to tu uz parkrat zamietli. ))
 

Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 10:34PitBull
Včera jsem to zkoušel a zjistil jsem, že autogen Prahy celkem bez problémů chodí s Budějovickou, Nuselákem i Petřínskou rozhlednou. Jakmile se ale nainstaluje letiště Ruzyně, tak je Praha v háji a nepomůže ani odinstalování Ruzyně. Prahu je pak potřeba odinstalovat a znovu nainstalovat.
Zkoušel jsem taky dle něčí rady tady sloučit Prahu a Ruzyni jedněch adresářů scenery a texture, ale to se chovalo úplně stejně.

Jinak pokud jede autogen, tak mi jede na jakékoliv nastavení. Pravda, někdy jsou to spíš přískoky než let, ale nikdy se nesnížil k tomu, aby měnil nastavení.

Zkušenosti z FS2004.
 

Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 11:07Marky Parky
FS2004 se chová poněkud odlišně od FS2002.

Některé funkce, které ve FS2002 vypínaly autogen ve FS2004 tuto funkci mají vypnutou a tím pádem všechno jede ok.

Vypínání autogenu ve FS2002 působí momentálně následující objekty:
LKPR Vládi Synka -lze odstranit vymazáním určitých souborů jak už bylo mnohokrát zmiňováno
Ulice za Českou Spořitelnou na Pankráci - vypne jen asi jeden čtverec, takže není znatelné
Vyšehrad - vypne také jen své blízké okolí

Vypínání autogenu ve FS2004 působí momentálně jen LKPR

Co se týká velkého balíčku, měl bych lepší návrh - poněkud koncepčnější než balíček o který by se musel někdo starat.

Vláďo, odstraň ty prokleté silnice už v instalaci, stejně už všichni používají ortofoto Petra Bednáře ))))
 

Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 11:34napis
Marky,
Ten balicek sa moze urobit a netreba sa dalej starat.
Povedzme, ze bude mat nazov "Praha_unipack" a kto bude robit dalsie upravy pre Prahu, mal by dat do "readme" poznamku, ze tento jeho update patri k suboru "Praha_unipack". Pokial sa zasa casom tie updaty nahromadia, tak sa urobi dalsi balicek. Tu ide hlavne o to, ze novi majitelia FS2004, takyto balicek uvitaju.

 

Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 12:28
Luděk Ch.
Já mám FS2004 už nějakou chvíli, ale balíček "Praha komplet" bych hodně ocenil. Myslím, že nejsem úplný laik, jiné scenerie i s různými přídavnými texturami odjinud atd. instaluji celkem bez problémů, ale ta Praha... Je toho tolik, že už se k její instalaci nemůžu přinutit A přitom je tak krásně udělaná. Opravdu bych se alespoň za ten jeden balíče Prahy hóóódně přimlouval. Mimochodem, funguje ortofoto Brno i s autogenem ve FS2004? Zatím jsem zkoušel jen významné budovy a ty jsou v pohodě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 15:44
Eddie75 (OK-PJM)   
Taky bych neco takovyho uvital. S LKPR jsem mel problem uz v 2002, kdy se mi zobrazovala dvakrat vedle sebe.
Vim, ze tahle otazka bude znit asi hloupe, ale... co je to autogen?!?!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 15:53napis
Autogen su domceky generovane FSkou. V pripade LKPR a inych ortotextur su generovane tam, kde ich autor doslova postavil na texturu. )
 

PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 16:21
-AG-
Tady se problém trochu prolíná s tou databázi všech scenery, a prográmku kterej by tohle spravoval, a automaticky updatoval ČR Ten prográmek ještě není, a jestli budu mít čas a ještě furt nebude tak se o něj pokusim. Mě de spíš o něco jinýho, já sem se totiž naučil dělat instalaci, takže bych se nabíd, že by mi někdo dodal seznam všech věcí co jsou v Praze a co ma v jaký složce být, a já bych udělal instalaci, že by to člověk spustil, a ono by se mu to všechno nakopírovalo a nainstalovalo tam kam má, a spustilo by to FS, kde už by stačilo jen ručne přidat ve scenery library. Jen nevím jestli to instalovat jako Prahu celou, do jedný složky, nebo to dělit, ať si člověk přidá co chce......

Má to cenu?
 

Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 18:15Petr OPL
Já se přimlouvám .... MÁ TO CENU!!!!
 

Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 21:24Marky Parky
Já osobně bych preferoval následující cestu, i když to chce vyčkávat.

1) autoinstaller ve spolupráci s webem Tomáše Meinlschmidta ( http://vfr.meinlschmidt.org )
2) zahrnout do installeru i případné editacé/kopírování nestandardnićh postupů

Důvody jsou například následující:

Nově připravovaná Ortofoto Prahy a blízkého okolí ( asi 50x50 km namísto stávajícíh 30x30 + lepší navázání na okolí ) už bude používat VPT polygony, což vede k nutnosti mít bitmapy a AGN soubory mimo scenerii.

Nově připravovaná vektorová data pro ČR, která budou umisťovat silnice, řeky a lesy s přesností cca 10-20m budou pravděpodobně dokonce vyždaovat zásah do terrain.cfg, pokud SDK poté co vyjde neukáže jinak.

Neberte mě jako pesimistu, ale mám ještě dva následující důvody:
1) aby takový hr, hr balíček nevnesl ještě více zmatků o tom která verze je aktuální a tak nenadělal víc škody než užitku
2) člověk který je nucený se dokopat k tomu, že si přečte jeden dva tutorialy o scenériích, všechna readme u scenérií a pak při jejich instalaci přemýšlí, najednou zjistí, že ve všem je řád a systém a že staćí dodržování určitých jednoduchých pravidel. Takový člověk pak snadno nainstaluje jakoukoliv scenérii bez konfliktů a dokonce je schopen odhalit a poopravit chybky ve scenériích, kterých se dokonce velmi často dopouští i renovovaní komerční tvůrci a které způsobilo pravě používání jakýchsi pofidérních autoinstallerů.

Ale nekamenujte mě, je to jen názor )))
 

Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 21:34
-AG-
Hele, a dělá někdo ten autoinstaller z bodu 1 ??? Mě by to docela zajímalo. Já bych byl teda spíš pro něj. S tvými důvody souhlasím, jen jedna věc, proč myslíš že mám ze všech scenery ČR tak 20 %?? ( ačkoli bych chtěl všechno ) protože sem línej to instalovat, sem línej to všechno stahovat, hledat co mám a co nemám, číst všechny readme ( aby tam náhodou nebylo něco extra ) a sem línej třeba kontrolovat jestli sem to přidal správně a jestli je všechno tak jak má. Já bych byl pro program, kterej tohle udělá za mě, ja si jen maximálně zvolim co chci a co nechci. A právě proto by mě zajímalo jestli na tom někdo pracu nebo ne, bo bych se možná i přidal.
 

Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 23:27Marky Parky
Jo, pracuje se na tom, ale jak už to s tvorbou zadarmo bývá, pracuje se na tom ve volném čase lidí. Nechci mluvit za ostatní, protože já sám se na tom přímo nepodílím ( mám práce nad hlavu s AFD, VPT a AI .

Btw pokud se chceš přidat je asi v první řadě nutné abys překonal lenost a všechno zmiňované ses naučil)) - ne teď vážně, zkus kontaktovat Tomáše Meinlschmidta a nabídnout mu co umíš, pokud jsouˇtvoje schopnosti vhodné a máš volný čas, určitě tě něčím zaměstná ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 15:06
-AG-
che, já to umim, ale jsem línej to dělat
 

Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   21. 10. 2003 / 23:26jirpe
Nejsem proti installeru. Ale proboha, nechte to i mimo nej. Na rozdil od mnoha ostatnich mam k tomu ten vztah, ze pokud si to nemohu nainstalovat rucne s tim, ze vim (nebo tusim), co delam, tak to radeji neinstaluju. Automatickym instalacim vetsinou moc neverim.
 

Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 15:43
Tom Meinlschmidt
Instalatorek nebude jedina cesta, jak nainstalovat scenerie. Ma to byt pomucka pro ty, kteri nemaji tolik casu, nebo se nechteji ucit zpusoby, jak neco nainstalovat, anebo jsou pohodlnejsi ve cteni readme

Myslim, ze hlavni prinos bude v tom, ze nebudete muset kontrolovat aktualnost scenerii, nove scenerie apod - bude stacit spustit program, a on sam rekne, co mate a co ne, popr. jake jsou zavislosti atd.
 

Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 15:47
Tom Meinlschmidt
Ano, Marky ma pravdu. Instalator se pripravuje, predpokladam, ze bude do mesice uz public verze. Bohuzel me za to nikdo neplati, takze nemuzete ocekavat, ze vsechno bude druhy den, ostatne takhle jsou na tom i ostatni.

Instalator jako takovy je vcelku jednoducha zalezitost, horsi je to s nejakym scriptem, co provede instalaci, nebo aspon instalacni konfiguraci atd. Rozhodne se to resi,a ,ja doufam, ze z toho vyleze smysluplna vec.

Autori scenerii a addons, co jsou na vfr, muzou ocekavat v nejblizsi dobe mail, popr. zarazeni do konference, kde se bude probirat system pro baleni balicku, co a jak ma vypadat atd. Smrdi to jiste buzeraci, ale bohuzel bez toho nepujde, anarchismus instalatorum nepreje.
 

Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 16:39
-AG-
Tak ja bych to videl naopak, ja vidim jednoduse skript ci programek, kterej se podiva do pocitace co uz je nainstalovany a co ne, a postupem jednoduchych skriptovacich prikazu nainstaluje vsechno jak ma, podel toho jak si to preje autor. Ja nevim jak vyresit pristup na internet. ( bud php kerej zas neumi moc pracovat s diskem, nebo c++ ci jina havet, ktera zas hur leze na internet )
 

Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 17:12
Vita Zenisek
Ale jdi, tady jde preci o to, neco stahnout. A pokud vim, v C se s http da delat celkem dobre...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 17:18
-AG-
To znamena ze sem tak daleko jeste nepronikl, ja sem se zabyval spis "manualnim" prenosem dat, prez packety, sockety a tak, a jeste se v tom topim
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - PRAHA KOMPLET   22. 10. 2003 / 17:31
Tragédie v JRD
ono ani ne tak v C, ale s Win API .. ktere sice ma spoooustu nevyhod, ale treba stahovani souboru z netu je v nem fast and easy ))
 

Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   21. 10. 2003 / 14:53Vláďa
A nesmažu a nesmažu ........................... - dokud tam Petrovi nebudou svítit lampy tak NEEEEEE .)
 

Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   22. 10. 2003 / 17:04
Vita Zenisek
To je dobre... Ja jakozto zavily bulikar pouzivam stale ty tvoje, protoze ortofoto zere zbytecne moc FPS.... Pravda, zkousel jsem to naposledy na starem compu, ale jakmile jsme ji s bulikem uvideli, tak se to tak zastavilo, ze jsme div nespadli...
 

Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   22. 10. 2003 / 19:18Jan Starka
S tim padem FPS při ortofoto nemůžu souhlasit. Pořídil jsem si Megascenery USA a jedine spomaleni je při prvním načítání (což trvá dvě až tři munuty), při letu mam FPS dokonce o trochu lepší než bez ortofota.

Autoři totiž tvrdí, že FS nemusí počítat vektory silnic, řek atd a tím se vše urychlí, textury se déle načítají ale pak se s nimi počítači lépe pracuje.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   22. 10. 2003 / 19:37Marky Parky
Dost ale záleží na rychlosti sběrnice i veikosti RAM i video RAM. Když se čehokoliv z tohoto nedostává, vektory se dostávají do vedení, protože obsahují omezené množství textur.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PRAHA a LKPR - co jde dohromady   23. 10. 2003 / 07:25
Tragédie v JRD
Ono pausilozovat takovato tvrzeni je trosku osidne.... zalezi na mnoha¨ruznych faktorech ... uplne stejne je to s castou domnemkou, ze 16ti bit rezim graf karty je (vzdy) rychlejsi nez 24 ... a spoustou dalsich mytu
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ