FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 1. 2025, svátek má Vilma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz ohledně kompatibility Gmaxe Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: dotaz ohledně kompatibility Gmaxe   9. 4. 2002 / 08:43Petr Bednář
MakeMDL nemá s pluginy do MAXe či GMaxe nic společného. MakeMDL pouze konvertuje zdroják ve formátu DirectX do BGL či MDL. V Maxu můžeš klidně modelovat jak éra tak scenerii. Je třeba ji potom vyexportovat jako obyč 3DS a to pak zkonvertovat třeba pomocí Conv3DS.exe (DOS) do formátu directX (soubor s příponou .X). Existuje sice plugin do MAXe pro export přímo directX (dokonce snad od mrkvosoftu), ale ten jsem nerozchodil. Výše uvedený postup jsem odzkoušel.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ