| | Neco pro zasmani II 20. 10. 2003 / 12:16 | |
| | Kdyby to uz nekdo znal, tak sorry...
Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli
stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které
zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. A mechanici si to přečtou
a zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou co a jak bylo opraveno. Mají
zcela zvláštní humor. Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které
nejlepší chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.
Problém: Levá vnitřní pneumatika by skoro potřebovala vyměnit.
Řešení: Levou vnitřní pneumatiku jsme skoro vyměnili.
Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice
drsné.
Řešení: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno
Problém: V pilotní kabině je něco uvolněno.
Řešení: V pilotní kabině jsme něco utáhli.
Problém: Mrtví brouci na předním skle.
Řešení: Byli objednáni živí brouci.
Problém: Autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60m za
minutu.
Řešení: Na zemi se nepodařilo tento problém zopakovat.
Problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
Řešení: Hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.
Problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
Řešení: Od toho tam také jsou.
Problém: Podezření na prasklé sklo.
Řešení: Podezření je správné.
Problém: Motor číslo 3 chybí!
Řešení: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.
Problém: Letadlo se za letu chová divně.
Řešení: Letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a chovalo se správně.
Problém: Cílový radar pobroukává.
Řešení: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.
Problém: Myš v pilotní kabině.
Řešení: Byla namontována kočka.
Problém: Spod přístrojové desky se ozývají zvuky, jako by trpaslík bouchal
na něco kladívkem.
Řešení: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko. |
| |
|