No, ono právě neklepe a v tom je ten problém. Nejen že je pilotů nedostatek, ale ti co na ty dveře klepou s ještě mokrými papíry mají trochu problém v tom, že o nich nikdo nic neví. To je jedna výhoda oněch "rychlokvašných" pilotů integrovaných kurzů - nejen že aerolinka ví, že za posledních x měsíců prošli tím nejintenzivnějším čeho lze dosáhnout v daném čase a jsou tak dobře nachystaní na to co je hned záhy čeká, ale mají od příslušné školy taky kvantum informací o celém průběhu výcviku daného uchazeče, jeho silných a slabých stránkách, výsledcích, hodnocení instruktorů, atd...A mají taky jistou garanci školy, že za piloty které jim doporučí postaví vlastní reputaci. Tohle v případě modulárního způsobu "postupného sbírání kvalifikací" nikdy nefunguje, dokud za daným pilotem není příslušný nálet v nějaké komerční firmě. MPL jde v tomhle případě ještě dál - těsná spolupráce s aerolinkou umožní připravit piloty přímo "na míru" a ušetřit tak náklady za type rating například. V tomhle ten problém není. Je spíš v těch příšerně snížených nárocích. |
|