Zkráceně:
1. Čím letíš ve větši letové hladině,tím při stejné hodnotě kts letíš vyšší GS tudíž oproti zemi rychleji,ale pozor mínus vítr,který bývá ve vyšších hladinách i trojnásobný
2. Letadlo má svojí " červenou " hranici rychlosti přes kterou nikdy nesmíš.Každý typ jí má nekde jinde ( neberu v úvahu stihačky ) nejvýše jí má myslím jumbík a to 0.9 Machu v letové hladině FL410, což za příznivého větru koštuje " bratru nějakých 650 GS " a to už je docela slušné.
3. Pozor i na IVAO se dá krátkodobě zašvindlovat a zrychlit simulaci,čímž samozřejmě toho druhého předletíš rychlostí stíhačky - ovšem jak by řekl Mirek Dušín z Rychlých šípů " To je nečestné a nesportovní "
P.S. Já to použil pouze jednou jedinkrát,když jsem se potřeboval zbavit jednoho dotěrného chlapce z Aruba Airlines,který nereagoval na žádné výzvy a s jumbíkem mi zametal před čumákem jako když stihačka utíká ze zaměřovače |
|