FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Beechcraft B200, VFR okruh Jeden příspěvek | Celý strom
Beechcraft B200, VFR okruh   13. 9. 2007 / 11:46
leonell
Ahoj,
nahodou nemate nekdo zkusenost s (Aeroworx) Beechcraft B200 na VFR okruhu?

Ja to zkousel a narazil jsem na dva problemy.
1) neni z toho videt
2) je to hodne rychle

Spravne provedeni okruhu z jejich fora:
[citace]
Allot happens fast in the circut so you want to be ahead of the plane. You always use T/O PWR 2230. passing 500ft get that flap up and the PWRS back to maintain 160 (bout 800TQ 1700 prop) and turn crosswind. By the time thats done your good to turn downwind. Slow for 140, and get the flaps back down. On base get the gear. Final look for 130 110 or 120 100 w full flap.
[/citace]

Nejsem zadny expert, spise naopak, tady pokud se mi podarilo ten okruh zaletet (a pristat) tak byl vzdy vetsi nez predepsany.

V Koline je navic ten (levy 21) okruh useknuty (coz zatim ignoruji), finale je dle mapy asi 700m takze pristavam ze zatacky a to kdyz neni poradne videt ven je docela orisek.
Krome toho draha je kratka tak se musi pristat hned na zacatku...

Mate zkusenost? Jak ty okruhy letate - myslim panel, virtualni kokpit, externi pohled, bez panelu? Cessna od Carenada ma na to VFR pohled kde se panel zmensi na minimum, tady nic takoveho (asi) neni.


Leos
 

Re: Beechcraft B200, VFR okruh   13. 9. 2007 / 12:05
Jennik   
Ja mel u dvoustovky problem s rychlosti, doku jsem nezjistil, ze se tam manipuluje nejen s nastavenim vrtule / otacek ale i se smesi, resp s mnozstvim paliva. Po zemi zasadne na flight iddle a pri klesani taky. Na to sem nebyl z turboporopu pro FS zvykly. Nedeje se ti nahodou neco podopneho?
 

Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   13. 9. 2007 / 12:17
leonell
Ne. Condition Lever na LOW IDLE 30% (myslime oba totez?) a celou dobu letu, az po dosedu HIGH IDLE kvuli reverzu.

Ty okruhy jsi lital? Mne jde hlavne o to, jestli to vubec ma cenu zkouset nejak trenovat, jestli je to zaletnutelne. Treba ty nase okruhy jsou hubenejsi nez ty jejich, emericke
A taky jak se z toho letadla koukat.

Leos
 

Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   13. 9. 2007 / 14:16
Rychlokvaška
Obecne to zalétnutelné být musí, okruhy se trénují na všem, včetně Bulíka. K okruhům jednu věc - dost často se u rychlejších letadel dělá "nudle", tzn. 2x180° zatáčka - není crosswind a base leg. S tím, že úkony po vzletu v upwind části, zatáčí se v 500ft AGL, pak initial approach úkony v pozici na downwindu abeam opačného konce dráhy, pak landing úkony v pozici na downwindu abeam touchdown zone (s tím že se před zahájením pustí timer a je daná nějaká hodnota času, při které se začne točit na finále, polohově to odpovídá 45° od touchdown zone), pak se točí finále, v půlce zatáčky klapky pro finále, které pomůžou dotočit na final approach speed no aměl bys protnout skoro přesně sestupovou.
S tím výhledem - z dvoumotoráků je většinou vidět hodně špatně...to co ale v reálném éru uděláš různým pokukováním mezi motor a křídlo nebo i drobným náklonem (např. pro pravý okruh), to se v simulátoru dělá dost obtížně.
 

Re: Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   14. 9. 2007 / 09:47
leonell
Diky moc, bude to chtit hodne vyladit, zatim vyuzivam autopilota na pravidelne zataceni a drzeni vysky abych se stihl koukat kde je letiste - jiste vysledky by byly.
Ovsem o dodrzeni toho predepsaneho okruhu z mapy si mohu nechat zdat.

V "realnem" Koline sveho casu pristaval i L-410 a ten je pokud vim o neco tezsi nez B200, otazka je zda letal a pristaval z okruhu. Docela o tom pochybuji a pokud se mylim tak bych to strasne rad videl (asi bych pak odinstaloval FS a venoval se treba rybareni ).


Leos
 

Re: Re: Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   14. 9. 2007 / 10:04
Rychlokvaška
Musi to jit, kdyz takhle prilitala onehda i A340 a to jeste bez jednoho wingletu ;o)
Zkus ten nudlovitej okruh, my takhle litame standardne na Seneca (stoupani 100kt, po okruhu 115kt, final app na 85) a rekl bych ze je to obecne standard pro rychlejsi era - zadnej obdelnik, ale nudle. Dela to veci mnohem jednodussi, zvlast kdyz fouka. Z dalsich tipu bych jeste poradil si na HSI nastavit course (zluta sipka) na kurz drahy a heading bug na smer vetru, dost to prispiva prostorove orientaci. Pokud poletis pri prvnich cvicnych bez vetru a budes dodrzovat headingy, nemusis vpodstate ani prilis koukat. Dalsi pomuckou muze byt i krajina - misto hledani drahy nekde pod motorem si v bezvetri najdi nejaky bod v krajine, kde zacnes tocit na finale.
Ona je FSka obecne na tohle VFR litani pekne naprd. Ani kdyz ma clovek X monitoru a TrackIR tak to ma hodne daleko k tomu, jak se da (a ma) koukat ze skutecneho era.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   14. 9. 2007 / 10:48
leonell
Diky.
A jak to teda je s tim okruhem? Musi se zaletet presne nebo nemusi? Narazim na "nudli".

( Odhledneme ted od duvodu, proc se okruh zmensuje - vojenska zona, blizkost mesta )

Kdyz se kouknu na Visual Approach Chart LKKO tak pro rwy 21 mi vychazi finale 700m a to podle mne je na letadlo vetsi nez mala Cessna dost malo...

Na rwy 03 je finale dlouhe asi 1.7 km, tam je to zrejme OK.

Leos
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   15. 9. 2007 / 23:28
Vita Zenisek
1) Litej ho tak jak ho litaj mistni. Kdyz uvidis mistniho, jak masti okruh tak se ho chyt a je to

2) Zda se mi ze to zbytecne resis. Staci dle meho nazoru dodrzet levy pravy pokud je predepsany, pokud neni tak vzdy levy a pokud je na letistu provoz tak ad 1)

3) Jelikoz ve FS mistni nejsou, tak je to uplne jedno.

Vita

 

Re: Re: Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh   15. 9. 2007 / 22:34
Lowmick   
Jak "sveho casu"? 410ka tam lita furt

jinak bych pro trenovani okruhu doporucil vetsi letiste a sirsi okruhy, abys mel vic casu na ukony a stabilizovani era (zvlast u AEW Kinga, tam se taha za hodne pacek).
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ