|  | IVAO, VFR a noc 12. 9. 2007 / 10:13 | |
|  | Ahoj,
vcera mne coby "OBS" na CTR zaujala jedna vec.
Dve letadla letela VFR do Mikulovic, jedno nahlasilo pro tmu divert do Ostravy a tam pristalo - pro me uceni frazeologie perfektni.
Druhe letadlo asi hodinu pote ohlasilo vstup do ATZ Zamberk a tam pristalo.
Byla tma jako v pytli (ignorujme fakt ze Zamberk neni VFR/noc) ale ja to pak hnedka zkousel a tam v te scenerce co mam (tady ze serveru) neni osvetlena draha (coz je asi real) a o nejakem pristani nemohlo byt ani reci.
Vychazi mi z toho ze tedy pilot videl. Ja to na IVAO nikdy nezkousel prehodit se na den. To jde? Nenaboura to neco? Vzdyt to rozhodi cas, ne?
Nebo je tam nejaky figl co (opet) neznam?
Jak se to dela?
Dosla mi taky jedna vec - VFR je idealni ve dne a to vetsinou nejsou ridici...
Leos |
| |
|