| | | TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 09:08 | |
| | Právě jsem si ověřil, že s novými TTools musí být číslo letadla unikátní právě jen uvnitř BGLka.
Tím pádem nám nic nebrání jakkoliv si očíslovat aeroklubová/vojenská letadla, vrtulníky a podobné ptákoviny a podle sebe bez ohlednu na okolní svět a stále budeme kompatibilní.
Současně s podporou stanovišť info pro AI máme krásně šanci znovu zkusit rozjet český aeroklubový provoz, pokud vymyslime nejake standardy pro modely, máme i šanci snadné výměny. V přestávkám mezi dloubaním se v AFCADu na to hodím oko.
Samozřejmě platí jen pro 2k4... |
| |
|
| | | Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 09:56 | |
| | Tím chceš říct, že když já dám Zlínu 142 číslo 55 a někdo jiný ho už má pod číslem 90, tak mu to bude chodit stejně jako mi a tím pádem si ušetří práci s přečíslováním? |
| |
|
| | | | Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 11:15 | |
| | To semi nejak nezda....Ale pokud to je pravda byla by to docelä vyhra.Mam doma hodne let.planu pro aeroklubovej provoz. Nerad ych se s nima loucil..nebo je pricislovaval.. |
| |
|
| | | | Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 11:24 | jirpe |
| | Ano, i tak se to da rict. Vzdycky prekladas trojici airports, aircrafts a flightplans. Pokud mas pro kazdy soubor flightplans samostatny aircrafts, tak vsechny ty aircrafts soubory mohou klidne zacinat od 1. Tedy pokud ten dotycny vezme od tebe oba soubory a bude je prekladat samostatne (nebude spojovat s jeho existujicimi), pak ano. Hacek je snad jen v kompatibilite jmen letadel v aircraft.cfg. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 11:33 | |
| | No to jo,ale to je nan ic a slo to i u fs02 . ¨To chce slucovat jinak to nema smysl..Protoze tady mas Pai a dalsi vychytavky. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 11:44 | jirpe |
| | V fs2k2 to neslo, tam bylo jen jedno bgl s ai trafficem (inu, nejsem si jisty v podpatcich, ale mam takovy pocit). Tady mas tech bgl libovolne? mnozstvi, kazdym prekladem vznika jedno. Jmeno bgl se odvozuje od jmena flightplans souboru. Takze slucovat to bezpochyby chce, duvodem je ale jen to, aby ses v tom dokazal orientovat. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 12:04 | |
| | Jo takhle, tak to jo. tak to je super. Je podle me idealni mit nekolik bgl. treba jeden pro PAIm druhy pro custom airline, treti pro aeroklub, cvrty pro armadu, paty pro ostatni atd. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění 15. 10. 2003 / 12:38 | |
| | No jo, jenže když budu mít dejme tomu jeden na AI , druhý na aeroklub atd., a budu chtít něco někam přidat, tak výsledek bude takový že to budu muset stejně přečíslovat ne? jinak to dospěje k tomu, že těch .bgl budu mít kvantum a tím pádem se přestanu orientovat co kde je. Jestli jsem to tedy pochopil dobře.
O kompabilitě názvů samozřejmně je taky řeč. Já si udělám sám aeroklubový provoz, použiju jeden název, Karel D. udělá druhý, se stejným érem, ale jinak nazvaným, stačí mezera a už je to nekompaktibilní, přitom oba bychom měli stejné éro. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění - NAVRH NA UTVORENI CESKEHO AI STANDARDU 15. 10. 2003 / 14:27 | Marky Parky |
| | Takze abych to upresnil aby navznikaly divoke spekulace.
V ramci jednoho BGLka, si muze kazdy cislovat letadla jak chce, navenek je potreba akorat zachovat kompatibilitu v nazvu. Tim odpada nechutne precislovavani, protoze staci abychom se domluvil na nazvech letadel. Pokud bude mit Karel na Berounsku zlina 43 pod cislem 1324 a nazvem "CZAI Z43" a ja ho budu mit pod cislem 725 a stejnym nazvem, budou obe BGLka fungovat v jedne FSce soucasne.
Ze stejneho duvodu mi nebude vadit, kdyz dam treba MiG-21 cislo 3564 a stejne cislo bude mit v jinem BGLku treba PAI Airbus. Objevi se oba.
Takze ted momentalne davam navrh - to tady na foru probrat a utvorit cesky standard pro GA + MIL AI provoz v cechach a soucasne zalozit site, ktera se tomu bude venovat. Technickou zravu takove site klidne zarucim.
Nadhodim ramcove pravidla jak bych si to predstavoval ( vicemene kopiruji kvalitni a zavedene postupy PAI a UT ) a kazdy si prihodte.
Zakladnim prvkem pro tvoreni balicku bude "domovske letiste" a kazde letiste bude mit svuj vlastni balik provozu. Abychom se vyhnuli prekryvajicimi se jmenum, navrhuji jmenou konvenci traffic_CZAI_ICAO.bgl. Tento balik pak bude absahovat vsechny lety letadel na okruzich ( nove vcetne touch and go ) i lety na jina letiste a zpet. Ty budou na tom webu ke stazeni
Dalsi casti bude databaze modelu. Ta bude centralne spravovana na tom webu a bude se postupne rozsirovat podle potreb. Modely rovnou budou splnovat AFCAD2 kriteria, aby byly kompatibilni pri GA po celem svete.
Posledni casrti pak budou samotna AFD data, take AFCAD2 kompatibilni, s tim ze si kazdy bude moc sve domovske letiste vytweakovat podle potreby az do urovne ADVANCED DESIGNER ve zminovanych AFCAD2 standardech. Soucasne navrhneme vlastni tabulku radiusu pro dana era v ramci ADVANCED DESIGNER tak, aby neporusovala pravidla navenek, ale nam umoznila vetsi rozliseni letadel. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: TTOOLS 2.02 a důležité zjištění - NAVRH NA UTVORENI CESKEHO AI STANDARDU 15. 10. 2003 / 14:44 | |
| | No super Marky. Jen jestli si dobře vzpomínáš, tak se tady už probíralo, že by všechny AI modely byly někde ke stažení, ale pak to někdo zavrhnul. Pokud si dobře pamatuji.
Ale k věci. Já jsem jedině pro to, aby to tak fungovalo. Divoké spekulace, to asi bylo na mě, ale pokud se zavede řád, který uvádíš ty, tak by to mělo fungovat. Jestli to bude navazovat na to, co je venku, tak ještě líp. Je jednodušší si změnit název než přečíslovat fpl. A aspoň si každý může dát AI provoz třeba jen na letiště, kde chce lítat.
Ještě jednou říkám, super návrh. |
| |
|
|