| | | textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 00:28 | Petr |
| | jak se daji sehnat textury pro tvorbu krajin?
kdyz si nejake potaham je to nejaka bitmapa cca 50kb a tu mi nic neprecte. |
| |
|
| | | Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 09:39 | Marky Parky |
| | Moc neni jasne o čem mluvíš.
Vzhledem k velikosti o ktere mluvis - máš na mysli podkladovou texturu pro landclassová bgl?? Nebo už samotné landclassové .bgl? a nebo mesh bgl? |
| |
|
| | | | Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 15:29 | |
| | ne ne je to proste neco.BMP. Pouzivam na prohlizeni ACDSee a ten pise ze je to neznamy format a ani photoshop to nenacte. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 15:35 | Tomas Knaifl |
| | jedna se o bitmapu ve formatu DXTx (x je cislo od 1 do 3 +/-) .. tu muzes otevrit jenom v imagetool.exe, ktery by mel byt soucasti FSky (u proffi verze je, u std nevim) .. tim ji muzes prevest na "klasickou" bitmapu , kterou ti veme i acdsee |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 15:48 | Petr |
| | Aha diky .. stejne mi to moc nepomuze protoze mam FS2004 a tam sem imagetools.exe nenasel .. no zkusim to nekde pohledat. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 15:53 | Petr |
| | neda se imagetools.exe sehnat samotne?
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 16:50 | |
| | Jsou součástí několika SDK pro FS2002, ke kterým se jde proklikat ze stránek Flight Simulator Insider i ze stránek přímo FS2004.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 17:28 | Tomas Knaifl |
| | mam dojem, ze ho po instalaci nekde najdes v adresari kam se nainstalovaly soubory pro GMax |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 18:49 | Petr |
| | gmax stahnuto nainstalovano registrovani zkuseno, ale image¨tools nebo neco co umi ty bitmapy nenalezeno ((( |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 14. 10. 2003 / 22:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 15. 10. 2003 / 09:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 15. 10. 2003 / 09:37 | Petr |
| | Fajn fajn diky moc a kdyz uz se tu porad takhle vyptavam a obtezuju zeptam se jeste na neco .... Fly melo neco jako terragenerator jakej program by jste mi doporucili pro FS a jde videt vyslednej render nejak jinak nez v samotnym flightsimulatoru? Jako kdyz to udela krajinu tak jestli ji uvidim nekde v celku nebo aspon po castech to co vypadlo po renderu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 15. 10. 2003 / 10:41 | Petr |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 15. 10. 2003 / 14:51 | Petr |
| | OK tak uz sem pokrocil mam gMax i Airport ale ani jeden neni podle mych predstav Tj. tak ze by ukazal vedle sebe jednotlive bmp ze kterych by se stvorila scenerie ... nevite nekdo o takovym programku ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 15. 10. 2003 / 16:08 | Tomas Knaifl |
| | airport je na tvorbu letist atd, gMax to same... ortofotomapy tvoris uplne jinak... doporucuji flightsim.borec.cz , kde ma marky parky pekny tutorialek na tvorbu ortofoto... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 16. 10. 2003 / 13:02 | Petr |
| | Jo tak ja to zkousim jeste nejaky nedostatky v chybejicich knihovnach a snad to pobezi to uz vypada lip .. .diky moc za help |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 16. 10. 2003 / 14:12 | Petr |
| | aha tak to taky presne neni ono ja myslel neco co umi nacist projekty jako blg nebo r8. Tak aby to dokazalalo vedle sebe zaradit jednotlive textury takovy ty 256x256 nebo 200x200 ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 16. 10. 2003 / 15:35 | |
| | r8 je tusim nejaka odvozenina jakesi pixmapy...
bgl - neni projekt ale zkompilovana scenerie... nejaka prace s tim vicemene neni mozna, existuje sice scenery dissasembler ktery bgl prevede do zdrojaku scasmu ale ne vzdy a ne vzdy na 100%
co presne chces delat? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 16. 10. 2003 / 16:03 | Petr |
| | Takez neni vlastne mozne vytahat data z jiz hotovych projektu tak jako kdybych chtel vytrvorit celou CR z jednotlivych jiz udelanych map? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 16. 10. 2003 / 16:10 | |
| | proc chces delat jednou CR? kdyz vice scenerii je lepsich? bitmapy a takove veci nejsou v danych BGL souborech, ale v adresari texture.... ty vicemene bez obav muzes pouzit nekde jinde...
ale co si mam predstavit pod "vytovirt celou CR z jednotlivych jiz udelanych map" ?
T |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: textury pro krajinu 17. 10. 2003 / 09:18 | Petr |
| | No proste ze bych vzal uz od nekoho vytvorene orto textury z ruzne delanych kousku okolo ruznych mest ... samotna mesta a dotvoril zbytek .. takze by nebylo treba tahat a instalovat X scenerii ale jednu velikou kde bude vsechno.
Ale prave nejlip by se to delalo kdyby byl k dispozici ten program jako ma CombatFS nekde v predchozich prispevcich sem hodil odkaz. Jenom sem chtel vedet jestli existuje neco jako je tenhle program ale pro FS ... sladit komplet vsechny textury jak barevne tak kvalitativne a udelat celou CR ... aspon sem to chtel zkusit. |
| |
|
|