FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 2. 2025, svátek má Matěj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX KML - nástroj na tvorbu scenérií Jeden příspěvek | Celý strom
Re: FSX KML - nástroj na tvorbu scenérií   6. 9. 2007 / 08:14
Sněhulák   
Mno jenom co jsem na to v rychlíku teď koukal, tak mám pocit, že se nám JoJo na vrtuli mooc rozvášnil ) a následně tak brendona donutil gůglovat jak strhaného větou: "Nejde jen o textury jako v případě TileProxy". Alespoň já jsem se nažhavil slušně Můj osobní závěr je, že je to vlastně obdoba groundu2k, kompatabilní s FSX = umí novější featury, který pouze místo vlastních mapových podkladů tahá podklady z googleearth a klikací mánie pak místo v 2D probíhá v 3D v samotném googleearthu, kde se naklikají poligony a lajny tak jako v g2k a pak se ještě musí jednotlivým konturám přiřadit v xmlku cože to vlastně je a nakonec KML provede generaci scenerky.. Rozhodně to neumí orthofoto (polygony s vlastními texturami), natožtak si ho z GE sosat samo.... Co asi tím pádem odpadá je kalibrace podkladu. Snad jestli dobře chápu, mělo by to i umět umisťovat autogenové objekty, víc mě nenapadá... No zkrátka novější a vyspělejší g2k... Snad jsem provedl korektní dedukci a nešířím poplašnou zprávu .-))
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ