|  | Re: FSX KML - nástroj na tvorbu scenérií 6. 9. 2007 / 08:14 | |
|  | Mno jenom co jsem na to v rychlíku teď koukal, tak mám pocit, že se nám JoJo na vrtuli mooc rozvášnil ) a následně tak brendona donutil gůglovat jak strhaného větou: "Nejde jen o textury jako v případě TileProxy". Alespoň já jsem se nažhavil slušně Můj osobní závěr je, že je to vlastně obdoba groundu2k, kompatabilní s FSX = umí novější featury, který pouze místo vlastních mapových podkladů tahá podklady z googleearth a klikací mánie pak místo v 2D probíhá v 3D v samotném googleearthu, kde se naklikají poligony a lajny tak jako v g2k a pak se ještě musí jednotlivým konturám přiřadit v xmlku cože to vlastně je a nakonec KML provede generaci scenerky.. Rozhodně to neumí orthofoto (polygony s vlastními texturami), natožtak si ho z GE sosat samo.... Co asi tím pádem odpadá je kalibrace podkladu. Snad jestli dobře chápu, mělo by to i umět umisťovat autogenové objekty, víc mě nenapadá... No zkrátka novější a vyspělejší g2k... Snad jsem provedl korektní dedukci a nešířím poplašnou zprávu .-)) |
| |
|