| | | dotaz ohledně kompatibility Gmaxe 8. 4. 2002 / 00:01 | Dalibor |
| | Měl bych dotaz ohledně kompatibility Gmaxe a 3D studia max. Jelikož vlastním maxko ve verzích 3,1 a 4,1 zajímá mě, jestli jsou pluginy pro Gmax kompatibilní s těmito verzemi, zdá se mi zbytečné instalovat další software a stahovat 20 MB update abych si mohl Gmax vůbec zaregistrovat. Teoreticky je Gmax ořezaná verze 3D studia max, ale vím že praxe bývá občas trochu jiná. Pokud máte někdo zkušenosti, poraďte prosím.
Děkuji |
| |
|
| | | Re: dotaz ohledně kompatibility Gmaxe 8. 4. 2002 / 10:34 | |
| | Jestli myslis exportni plugin do FS pro Gmaxe, tak ten jsem v MAXovi nezkousel. Ale teoreticky by to jit mohlo, kdyz vyvojari FS pouzivali MAXe na delani modelu, tak jestli je ten plugin Makemdl stejnej, tak tak to mozna pujde.
Ale pluginy pro MAXe nejsou kompatibilni s Gmaxem ( aspon ty, co jsem zkousel ), naopak scripty pro MAXe v Gmaxu fungujou ( Gmax podporuje MaxScript ). |
| |
|
| | | | Re: Re: dotaz ohledně kompatibility Gmaxe 9. 4. 2002 / 00:01 | Dalibor |
| | Děkuji za odpověď, přesně tak jsem to myslel, pluginy pro gmax v maxovi. naopak to zkoušet nehodlám,nač taky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dotaz ohledně kompatibility Gmaxe 9. 4. 2002 / 08:43 | Petr Bednář |
| | MakeMDL nemá s pluginy do MAXe či GMaxe nic společného. MakeMDL pouze konvertuje zdroják ve formátu DirectX do BGL či MDL. V Maxu můžeš klidně modelovat jak éra tak scenerii. Je třeba ji potom vyexportovat jako obyč 3DS a to pak zkonvertovat třeba pomocí Conv3DS.exe (DOS) do formátu directX (soubor s příponou .X). Existuje sice plugin do MAXe pro export přímo directX (dokonce snad od mrkvosoftu), ale ten jsem nerozchodil. Výše uvedený postup jsem odzkoušel. |
| |
|
|