FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Wilco A320 Jeden příspěvek | Celý strom
Wilco A320   3. 9. 2007 / 19:46
orangi
Zdravim Mam iba jeden malicky dotaz. Pri planovani letu neviem ako zadat V1, R, V2. Boeing mi to zada v pohode ked nastavim klapky, ale tu vobec neviem ake cislo tam mam zadat.
 

Re: Wilco A320   3. 9. 2007 / 19:57
Cesmina
Pokud použiješ mód beginner, tak ti taky napoví , jinak v tabuklách podle vzletový váhy a dalších parametrů
 

Re: Re: Wilco A320   3. 9. 2007 / 19:57
donCarlos
intermediate taky jeste zadava vahy a rychlosti sam.
 

Re: Re: Re: Wilco A320   4. 9. 2007 / 12:12
Kubikula   
jo, ale musí být nastaveny klapky, spoiler na arm a vlastně vše v t.o. config, pak to jde doplnit ve fmc tlačítkem myši. BTW stejně nechápu jak se vám s tím může dobře létat.
 

Re: Re: Re: Re: Wilco A320   4. 9. 2007 / 12:28
Cirrus/Pindra
když to nechápeš tak to radši nekomentuj, se do toho vžij, jako kdyby na boeingy nebyl dobrej slušnej model , kterej by obsáhl bezchybně celou funkčnost letounu se vším všudy... stejně bys to lítal, protože je to tvoje oblíbené letadlo. Tak to neřeš... prostě nám nic jinýho nezbejvá!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 11:38
Kubikula   
Naopak mi se Airbusy líbí velmi, audiovizuální prvky v kabině, simulace všech systémů a cockpit i panely jsou prostě krásné. líbí se mi i zvuky, ale kvalitně přistát to je problém. Nechci tady rozebírat funčknosti addonů, prostě jen se s tím nemůžu sžít. Připadá mi to nereálné jak to jde na zem. A navíc mi sem tam spadne fska. Mluvilo se tady o projektu od pmdg, a jestli bude OK, asi obohatím sbírku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 13:37
Venousek
Jen tak pro zajímavost, co ti na přistání s tímhle érem přijde nereálné, třeba oproti boeingům? Já tak na fórech čtu, že tohle letadlo má jeden z nejlepších autolandů ze všech addonů. A lítá se mi s ním výborně.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 14:12
Cirrus/Pindra
Myslim, že Wilco lítá stejně dobře jako ostatní kvalitní addony.

Nedostatky bych viděl spíš ve 2D panelu (na PSS 2D panel prostě nemá), v trimování po vypnutí autopilota a špatnou funkčností několika tlačítek a knobů ve virtuálnim cockpitu. A posledně mě vypekla radionavigace,kdy prostě za boha živýho nešlo nabouchat do efemesky Vor nebo jeho frekvenci pro nalétnutí radiálu, naneštěstí to bylo o zkoušku na SC

Já teda s Airbusem od Wilco nebo PSS nikdy na autoland nesedal. To mi přijde fakt trapný! To už bych si fakt připadal jak řidič tramvaje...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 16:03
Cesmina
ovšem nejkouzelnější "vlastnost" je , že když naklepeš STAR, tak se ti letadlo rozhodne vrátit o jeden bod na trati zpět
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 14:58
Fabo™   
Jo, autoland je dobrý, akurát netrafí dráhu...

/rejp (ale mne veľa vcí na tom éro fakt nešlo a nebolo to pilotom)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 16:13
Priskac   
neviem, pokial mas vsetky updaty tak sa s tym da lietat a autoland Ti ide presne ako hodinky, takze problem bol niekde medzi klavesnicou a stolickou. Vzhladom na to ze mam na danom addone "zopar" hodin odlietanych tak mozem povedat ze sa s tym da pekne lietat a aj to pekne lieta, ale najprv treba pochopit filozofiu airbusov. Sa pamatam ze este v starom PSS manuale bola prva veta napisana: "...Pokial ste zvyknuty na pilotovanie Boeingu, tak na to zabudnite, Airbus ma uplne inu filozofiu ovladania..." a nieco na tom asi fakt bude pravdy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 16:52
Cirrus/Pindra
Přesně tak, spousta lidí co lítaj boeing airlinery by s tim možná ani nedostoupala do cestovní hladiny. Prostě se s tim lítá jinak. A kdo tvrdí, že to lítá samo, tak se mýlí, v některých ohledech je to jednodušší ale v mnoha jiných mnohem těžší éro...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 16:54
leonell
Souhlas. S PSS Airbusem jsem na autoland n-krat pristal a bez problemu.
A to ten model mam tyden.
Jina vec je jestli ma pak clovek pripadat jako ridic tramvaje.
Nejlepsi by bylo vedet, zda se v praxi na ten autoland pristava nebo ne.

Treba ve foru Aeroworx KA B200 "jejich" zkusebni pilot na dotaz "jak pristavat s vyuzitim GPS" prohlasil, ze leta na B200 patnact let a s GPS nepristaval ani jednou, ale pry jim firma naridila skoleni

Leos

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:02
Cirrus/Pindra
Jsou kapitáni, kteří to na FAFu berou do teplejch a ti "autoland" skoro neznaj. Jsou pak ale takoví, kteří se "víc bojej" a ti to nechávaj až na zem (samozřejmě pokud to letiště umožňuje). Kolik jich je ti nikdo nepoví...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:07
brendon (SVK832)   


Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.
 

Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:33
Rychlokvaška
A pak jsou kapitáni, kteří otevřou Operations Manual a tam zjistí, že autoland musí provádět minimálně každých X letů i kdyby byl den a zcela jasno a bezvětří

Pak se ještě občas najdou suchaři, kteří narozdíl od správných profíků odmítají letět CAT IIIb na ruku ;o)
 

Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:35
Cirrus/Pindra
řekni , Míro, kolikrát za rok taková posádka může zažít conditions pro CAT III B resp. C přiblížení?
 

Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:45
Rychlokvaška
CATIIIc asi nikdo, bo nevím o letišti a potažmo letadlu s takovou certifikací. CAT IIIb - poměrně často, speciálně teď na podzim je to občas takřka denní chleba. Míst, kde leží nízká oblačnost nebo mlhy téměř kontinuálně je hromada (většinou blízko moře, kam by šla zařadit skoro celá UK). O jihovýchodní Asii ani nemluvě. Nicméně ani pro CAT IIIa a někdy dokonce i II není možné provádět jiné přistání než autolandem pro poměrně dost značné množství typů letadel a zejména pilotů.

Já sice chápu, že autoland je brán jako podřadný způsob lítání, ale až to v budoucnu zkusíš, tak možná nabydeš stejně jako já dojmu, že je to možná i více stresující a náročné, než manuální přistání.
 

Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:31
Cirrus/Pindra
Hm, tak tohle mě v celém rozsahu nikdy nenapadlo, měl jsem za to, že to přiblížení neprobíhá celou dobu nebo většinu času za těch podmínek a měl jsem za to, že většinou před DH začínaj sedat sami. Ale to o těch kapitánech mi jednou říkal muj instruktor, lítá jako FO na A32x u CSA a druhej instruktor taky z CSA, kápoš na jaternicích, na to jen přikyvoval, tak jsem to bral jako fakt...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:36
Rychlokvaška
To ano, když to podmínky dovolují, tak to samo chce každej letět ručně, ostatně při checkridech tak musí letět všechno, nejen ILS přiblížení a přistáním, tak někde cvičit je potřeba. Jde ale o to, že někdy to nedovolují podmínky legálně, jindy zase počasí a taky je nutné autoland (pokud je instalován) pravidelně testovat a monitorovat. V průběhu groundschool tu padlo číslo jako snad každé 5. přistání nebo něco v tom smyslu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:56
Cirrus/Pindra
Tak ted mi to dává smysl, měl jsem doted za to, že se rad.nav. zařízení kalibruje i testuje na zemi.
Dík za info
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:10
Hermann   
OT: musis totiz napsat land a pak ENTER
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:33
Cirrus/Pindra
ááá první "buliko"rejpal se ozval !
 

Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:34
Rychlokvaška
A ještě pár příspěvků a začne se ozývat zdejší vintage Tu-klika ;o)
(nic ve zlým kucí, je to super polítání těmahle mašinama).
 

Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:38
Fabo™   
Ona už začala, lens a to tak ešte neprejavilo...

Jo kluci, to keď vyjde plná verzie eMky, to vám len budú buľvy vyskakovať... Kde tam plejstejšny, to bude éro...
 

Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 17:53
SONP   
Jaká "vintage"? Ještě před týdnem jsem s se 154kou letěl (a bohužel i s A320)... Ale TU-klika, to je hezký název, to se mi líbí!
 

Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:09
Rychlokvaška
Jsem si musel trošku rejpnout ;o) Občas je to tu jako support fórum pro addony ruských mašin ;o)
 

Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:23
Priskac   
a to si este nebol na PT fore....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:26
Cirrus/Pindra
no tam to musí být perverzní Tu počtení
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 18:27
donCarlos
kolikrát i Il. kolikrat hodim gumovy rukavice a kozenej bicik stranou a jdu na ProTu forum.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   5. 9. 2007 / 19:01
SONP   
Jasně, Davide, přijď pobejt na PT-forum, a uvidíš ty správné masochisty simulace!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320   6. 9. 2007 / 08:32
Hermann   
Tak to prrrr .. ja nepreferuju zadny letadlo .. tohle byl jen typicky backorismus ..
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ