"Tieto tzv "Eyebrow Windows" prestali byt instalovane na zaciatku roku 2005. Je to v ramci programu na minimalizovanie aerodynamickeho hluku v kokpite. Prve NG mali rovnaky pocet okien ako B737 radu Classic a tiez B737-100/200, B727... Takisto ked si vsimnete maju posledne NG pre SKY pred oknami za krytom radaru Vortex Generators po nasom "virice", ktore znizuju hluk v kokpite o 2 decibely. Takisto na ramoch okien su doplnene a prepracovane tesnenia. Odstranenie hornych okien, ktore uz aj tak nemaju dalsi vyznam prinieslo znizenie hmotnosti a tiez zjednodusenie instalacie, lebo tieto okna museli byt vyhrievane. Kedze okna bolo nutne raz za cas aj vymenit, znizia sa naklady na udrzbu. NA prianie zakaznika mozu byt okna nainstalovane. Teraz napr. ich montuju na B737 AWACS pre Australske letectvo. Boeing ponuka tiez kit pre spolocnosti, ktore chcu okna zaslepit dodatocne. Pre pilotov boli skor na obtiaz najma v lete, ked tadial palilo slnko na hlavu a ohrievalo kokpit."