|  |  | Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 13:07 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 13:11 | |
|  | Už som to čítal a o tom fórku som už počul.  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 13:14 | |
|  | Áno, dával ho sem SONP  |
| |
|
 |  |  | Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 13:17 | |
|  | ... jooooo, tak ten konec se mi vééélmi lííbil. Ještě že ty plejstejšny máme.  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 14:03 | |
|  | Jo jenže já mam plejstejšn A330 v FSX a nějak ho nemůžu rozchodit.. Tak nevim asi přejdu k B767.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 14:27 | |
|  | Správná volba. Buď pilot a ne jen operátor.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:28 | |
|  | Ale když mě se ta A330 tak líbí, navíc co jsem s ní letos letěl do Mexika tak jsem z ní nadšenej, teda ne z toho malého místa v turistické třídě ale z toho jak hladce letí.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 16:52 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 15:01 | |
|  | Ma pravdu predsedo!Bulik je bulik,da se s nim letet i kdyz se posere elektronika a hydraulika,protoze je to jeste letadlo,kdezto Autobus uz takhle nefunguje.A ted se do me pustte! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 15:08 | |
|  | Ty jeden ... ... ... ... .. .. .. ......... ... 
heheheh... chtěl bych vidět nějakej srovnávací test A320 a B734, kterej by to z nich dotáh dál bez hydrauliky  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 15:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 16:06 | |
|  | 737 má lancúchy  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 16:20 | |
|  | Co to je? Pouč neznalého  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 16:24 | |
|  | Proste mechanicke ovladanie, no  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 1. 9. 2007 / 04:22 | |
|  | to by si mal uz zacat chodit posilovat, aby si to raz na tom simulatore dobre zaletel aj bez hydrauliky... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 16:37 | |
|  | Jestli jsem vse co mi hosi od CSA vysvetlili pochopil spravne,tak Bulik muze letet i bez hydraulickych boosteru,protoze ma klasicky system rizeni - pilot se sice nadre,ale jde to.Zatimco autobusy maji rizeni sice moderni system FBW (fly by wire),ale ten uz takto fungovat neumi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:22 | |
|  | Airbus má zase založní mechanické ovládání... takže to vypadá, že by oba dolítli... zvláštní, že?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 1. 9. 2007 / 18:51 | |
|  | Myslim ze by nedolitli - s Airbusem, protoze diky tomu,ze je airbus nabity elektronikou a vsechny pohyby rizeni musi nejdriv schvalit pocitac,nebot ma na rozdil od Buliku, kde veli kapitan posledni slovo ))), tak pochybuju, ze by s tim piloti doleteli rucne,protoze uz davno odvykli.... |
| |
|
 |  |  | Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 15:47 | |
|  | To je solidní, to si asi přečtu všecko.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 17:41 | |
|  | Nejsem si stopro jistý, ale poslední bulíci už mají taky FBW. Řídí se sice kniplem (tedy beranama), ale systém už je elktronický. 
Ps.: aby nedošlo k mýlce, taky jsem nadšený "BULÍKAŘ" |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:11 | |
|  | Netativ sire, 737NGcky urcite nie, je to prilis vyrana technologicka zmena aby to slo zabudovat "len tak mimochodom" ako napriklad odstranenie tych hornych malych okienok kokpitu.
Samozrejme 777 sú FBW... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:33 | |
|  | Některé NG eyebrow okna mají, některé originaly a classicy je mají dodatečně odstraněna  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:40 | |
|  | A proc odstranena, to tam nejak takove pekne male okno vadi nebo co?? Mi se to na tech letadlech prave libi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:52 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:54 | |
|  | to asi mluví ža vše  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 19:56 | |
|  | tyjo ....toho sem si doted nikdy nevsiml ze nektery 737 jsou bez okynek v kokpitu ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 18:55 | |
|  | Aha, takze pilotum do vadi, ze na ne sviti slunko a tak, jo?? Ja myslel, ze je to tam nejak kvuli bezpecnosti nebo tak ..... ! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 19:09 | |
|  | Tiez jeden z dovodov... na inom fore sa okol toho rozpisal sefpilot ESK tak to skusim pohladat... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 19:56 | |
|  | Snáď sa nenahnevá 
"Tieto tzv "Eyebrow Windows" prestali byt instalovane na zaciatku roku 2005. Je to v ramci programu na minimalizovanie aerodynamickeho hluku v kokpite. Prve NG mali rovnaky pocet okien ako B737 radu Classic a tiez B737-100/200, B727... Takisto ked si vsimnete maju posledne NG pre SKY pred oknami za krytom radaru Vortex Generators po nasom "virice", ktore znizuju hluk v kokpite o 2 decibely. Takisto na ramoch okien su doplnene a prepracovane tesnenia. Odstranenie hornych okien, ktore uz aj tak nemaju dalsi vyznam prinieslo znizenie hmotnosti a tiez zjednodusenie instalacie, lebo tieto okna museli byt vyhrievane. Kedze okna bolo nutne raz za cas aj vymenit, znizia sa naklady na udrzbu. NA prianie zakaznika mozu byt okna nainstalovane. Teraz napr. ich montuju na B737 AWACS pre Australske letectvo. Boeing ponuka tiez kit pre spolocnosti, ktore chcu okna zaslepit dodatocne. Pre pilotov boli skor na obtiaz najma v lete, ked tadial palilo slnko na hlavu a ohrievalo kokpit." |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 19:49 | |
|  | nekde jsem cetl, ze ty uplne puvodni 737 to mely kvuli navigaci podle hvezd, ale zda se mi to jako pitomina  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 20:58 | |
|  | Koukám že jsem si to nedočetl..  Byl jsi první.. Sry.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 20:56 | |
|  | Já jsem někde četl, že ty okýnka tam byly(i) (..?  ) uplně ze začátku kvůli navigaci podle hvězd ale tím, že se prostě ta navigace podle nějakejch těch vašich elektronickejch udělátek stala uplně bežnou a všechno pořádně fungovalo tak to začali zadělávat..
A už vím kde jsem to četl, v LK.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 20:58 | |
|  | A kdesi inde som zase ja čítal, že to malo (celkom logicky) zlepšiť prehľad o situácii pri zatáčaní a hľadaní trafficu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 21:00 | |
|  | Já do nich v FS čumím celkem často, páč s tím dělám kraviny kolem letiště a občas tím vidím zem dřiv než normálníma okýnkama..   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 21:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další čechoviny na Planes 31. 8. 2007 / 21:11 | |
|  | Já jsem fakt vůl..  Ze mě budou mít ve škole radost.. |
| |
|
 |  |  | Re: Další čechoviny na Planes 1. 9. 2007 / 18:17 | |
|  | Jako vždy parádní a samozřejmě nelze vynechat fórum na planesu, protože to je teprve lahůdka! |
| |
|
|