Vono to neni takova tragedie, paklize s tim neflaknes jak madar s kukurici. V okamziku kdy se dotknes podvozkem, kridla jeste nesou valnou cast hmotnosti letadla, tak ze i kdyz jsou kola do smyku moc jim to nevadi. Chce to az do uplneho srovnani smeru mit knipl na pupku a odlehcit podvozek co to jde. Spravne bys to mel udleat tesne pred dotykem, ale neni problem to vyrovnat az pri "drncnuti" vykopnes nohu a smykajici se kola ti v tom pohybu nastesi jeste pomuzou. Trochu jsem jednou orosil, protoze foukalo zprava, pred dosednutim jsem vykopl levou nohu abych srovnal smer, v tu chvili jsem musel dat plna kridylka napravo (leve kridlo jiz bylo v uplavu a prave porad chtelo letet) jenze jak jsem mel stazenej plyn, byl jsem kolenem oprenej pripust ktera byla naplno vytazena, nemohl jsem knipl naplno narvat do krani polohy (bo sem jak debil sedel moc vepredu)... Krve by se ve me nedorezal, jak jsem premlouval ero aby se uz prestalo naklanet doleva.... jj, darmo mluvit... soucasti predletovky je i spravne nastaveni sedacky... aspon si to budu priste pamatovat. |
|