FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rieky vo FSX. Jeden příspěvek | Celý strom
Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:09
brendon (SVK832)   
Aky program sa pouziva pre tvorbu riek do FSX? Ja som do teraz robil v grounde2k4. Je to dost fuska casovo narocne. A pre FSX este narocnejsie kedze uz moc zobrazuje detajlne textury. Je potom vidiet niekde spajanie riek co je skarede. Nema FSX v deluxe na to uz nejaky jednoduchsi soft?
 

Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:50
Marky Parky   
Můžeš použít libovolný GISový soft, který umí export do SHP.
 

Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:51
xWing   
Alebo si pockaj na UTE X a uvidis, ktore rieky treba dorobit alebo nie. Pokial teda pojdes do UTE X
 

Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:20
brendon (SVK832)   
Pokial to bude ako teraz tak, za UTE nedam ani korunu
 

Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:21
brendon (SVK832)   
Mozes pls prelozit ako somarovi a aj vysvetlit?
 

Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:33
Marky Parky   
SDK ve FSX je udělané tak, že umí importovat soubory typu SHP, což je už definovaný a dlouho existující formát pro výměnu geografických vektorových dat. Takže namísto šíleného zdlouhavého klikání v Ground2k4 prostě buďto máš přímo nějaká vektorová data s řekami, ta vyexportuješ do SHP a naimportuješ do FS, a nebo si ty řeky kreslíš v pohodlí nějakého GIS software a nemusíš používat nepohodlné homemade utilitky.
 

Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 22:33
brendon (SVK832)   
Este 3 otazky. Odporucis my nejaky soft? (link alebo presny nazov pre google). Ako to funguje? Ucrim si nejaku podkladovu mapu co si zozenem a urcim mu suradnice a potom uz kreslim?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   28. 8. 2007 / 13:23
Marky Parky   
Co se týká samotné práce s GISovskými programy, tak tady by bylo lepší se ptát někoho, kdo s tím opravdu umí pracovat (David Dosoudil?, Vláďa Stoje?). Já sám jsem vždy používal jen na hrubou konverzi dat mezi formáty, nikdy ne na tvorbu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   30. 8. 2007 / 16:41
Vláďa Stoje
jo jo David je vskutku profík, ještě myslím i Blackrat, já s tím v práci moc nedělám,
ale zkoušel jsem tady podle Blackratova návrhu takovou v podstatě gisovskou záležitost, převést pomocí shp2vec věci z free GPS mapy. Silnice a provoz na silnicích dopadly celkem dobře, ale liniové vodní toky ve výsledku nestály za řeč. Pro polygonové vodní plochy ten zdroj nebyl dost kvalitní, tak jsem ho nezkoušel. Nemám z poslední doby zkušenosti, ale tipnul bych, že pro tvorbu polygonových řek pro FSX bude nejlepší SBuilderX od Luise Sa a taky se snad dá přímo z Google Earth klikat v KLM od Metthewa Stylese. Peťo má pravdu v tom, že je dnes trend počkat na kvalitní komerční scenerii, až bude, ale mě osobně by taky víc bavilo něco takového zkoušet dělat než utrácet za addony.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ