FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ostrost repaintu Jeden příspěvek | Celý strom
Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 21:57
overfly
Dnes jsem udělal repaint A321/WILCO/ČSA. Bohužel neni moc ostrý. Nevíte někdo, jak to zaostřit?
28036 B / 600 x 480 / Purrint484.jpg
18587 B / 600 x 480 / Purrint485.jpg
 

Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 21:59
Ciki   
Ulož to jako 32bit bmp a pro eliminaci dalších možných problémů tam rovnou dej bílý alpha kanál.
 

Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:01
Blackrat
A nedelat MIP mapy. Aspon me to s nima vzdycky blbne.
 

Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:04
xWing   
JJ, mipmapy nebrat, prave podobny problem som teraz riesil pri painte Moravy
 

Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:04
overfly
Alfa kanál tam mám a s 32bit to bylo stejný. Co je to MIP mapa? Dík
 

Re: Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:13
Blackrat
MIP mapy jsou takovy ty zmenseniny textury, FSka si pak vybira podle vzdalenosti a uhlu pohledu kterou pouzije. Mela by se tim setrit pamat (snad) ale rozumny vyuziti je jen u scenerek. U letadel to dost casto zpusobuje rozmazavani. V imagetoolu se MIP mapy delaj pres create mip maps, pokud pouzivad command line interface imagetoolu tak pouzij prikaz -nomip (default je -mip).
 

Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:16
overfly
Použil jsem jen PSD a DXTBmp. Tam jsem jen nastavil alfa kanál a bity... jinak dík moc za info!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:19
Blackrat
Zkus mrknout imagetoolem jestli ti tam DXTBMP nevytvoril ty MIP mapy. Ja ho nepouzivam, nevim jestli to nahodou nedela
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:23
nimbo
Robí. V stĺpci vpravo je mip maps. Treba mať nezaškrtnuté "include when saving".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu   28. 8. 2007 / 22:26
overfly
Takový nepatrný box a tolik toho nadělá. Opravdu to bylo zaškrtnutý na MIP. Použiju DXT3, aby to bylo menší a rychlejší. Příště už vim, kam šáhnoutDíky moc za radu!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu   6. 9. 2007 / 08:18
dem
Znamy problem. Tierz som bol nastvany ked som zistil ze moja praca je o nicom. A bol to len problem s mip map.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostrost repaintu - MIPMAP   6. 9. 2007 / 12:00
xWing   
Inac pri dnesnych velksotiach pamati na grafike je snad mipmapy zbytocne pouzivat, navyse, ked robia taky bordel na obrazovke
I ked nechapem, preco niektore su OK a niektore robia bordel. Bordel tusim robia tie, ktore nemaju spravne rozlisenie. Ale zeby Imagetool robil nestandardny rozmer textur ???
Je mi to divne. Ja uz mipmapy radsej nepouzivam nikde ani pri orto.

 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ