Nene, nikdo tady nemluvil o vlastnictví letadel, ani o způsobu provozu nějaké aerolinky a já tu jako obvykle píšu blbosti, za který dostanu okamžitě za vyučenou. Taky ty dva smajlíky tam jsou evidentně zcela zbytečně....
Mňo nic, děkuji za tradiční odpověď a velmi plodnou diskusi.
A ano, každá pidi cestovka, která si je schopná wet-leasovat jedno éro a vypravit s ním jeden charter ročně se může klidně nazývat leteckou (low-cost?) společností. Pro malou společnost by ostatně vlastnictví 2 letadel a vybudování celé mašinérie kolem ani nebylo možné, natož rentabilní. Takové společnosti normálně existují a různé úrovně leasingu jsou ostatně řekl bych převažujícím způsobem jejich fungování. Ty větší, samozřejmě, provozují také vlastní letadla a zbytek jako dry leasing, ke kterému už vyžadují příslušnou vlastní strukturu. |
|