FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Offline SID VOZ2A Jeden příspěvek | Celý strom
Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 08:23
leonell
Ahoj,

tak mam pred sebou Jeppesen mapu pro VOZ2A. Z hlediska horizontalniho neni problem, z hlediska vertikalniho netusim.

Jaka je pozadovana (minimalni/maximalni) vyska na VOZ?
A na jednotlivych bodech plati "stoupat co to jde", minmalne 304' za NM (poznamka dole "minimal climb gradient")?

Koukal jsem na Split, tam u odletovych tras jsou nad spoji trasy delky a dole vyska.
V Praze je jenom delka. Ovsem pravda je ze ve Splitu je to SID, v Praze "RNAV SID".

Diky.
Leos
 

Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 08:54
Tragédie v JRD
vyska tam bude takova, jakou ti da ridici .... ten se postara o to aby jsi mel spravnou vysku ...

 

Re: Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 14:18
Blackrat
a offline to obavam se nezaletis - tam te vektoruje primo na prvni bod trate. Leda by sis tam napsal tu odletovku "na hulvata". Jinak to bude po vzletu po prechodu na Departure: "Turn left/right to heading xxx, climb to zzz ft. A to xxx bude nejkratsi cestou na trat LKPR - VOZ.
 

Re: Re: Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 14:34
Vita Zenisek
Toto jsem kdysi resival tak ze jak rikal at se preladim tak jsem se nepreladil a zalatel jsem si co jsem potreboval.
Pak jsem se preladil a byli jsme spokojeni oba - ja i ridici ve FS
Vita
 

Re: Re: Re: Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 14:38
Blackrat
A nerval kvuli vejsce? Ze jsi prekrocil initial climb? Nebo jsi doletel celej SID na ty vejsce co ti dal v odletovym povoleni a pokracoval ve stoupani az na trati?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Offline SID VOZ2A   30. 8. 2007 / 11:45
Vita Zenisek
Prave ze ne, on jak mi rekl at prejdu rtak se o me prestal starat. A v tom zrejme spocival cely trik

Vita
 

Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 17:24
Rychlokvaška
Na STARech běžně uváděná MEA výška se u SIDů moc nepoužívá, protože je to bráno jako zbytečná informace navíc stoupá se prostě co to dá. Standardně, pokud bys neměl žádnou informaci, tak stoupáš do MSA, což je v daném sektoru pro VOZ2A 3600ft. Pokud máš informaci pro stoupání, jako např. v tomto případě "default" clearance do 5000ft, tak stoupáš tam. Ten minimal climb gradient který uvádíš, se týká standardní noise abatement procedury (v tomto případě ne výšku s ohledem na výšku nad zemí), ale může být takto gradient specifikován i z hlediska okolního terénu. Dobrý příklad je Innsbruck, kde jsou pro max. dosažitelný gradient různé procedury (ve smyslu - pokud nemůžete stoupat dostatečně rychle, poletíte déle v údolí, dokud nenastoupáte co je potřeba). Zbytek STARu pak můžeš stoupat klidně do enroute výšky, což je prioritní způsob, který sledují i ATC (pokud mají zkoordinováno s dalším řídícím, není konflikt, atd.), s tím že počáteční povolení dostaneš nejspíš max. FL140, takže si to můžeš takhle zkusit i "nasimulovat" offline.
 

Re: Re: Offline SID VOZ2A   28. 8. 2007 / 17:25
Rychlokvaška
Oprava - zbytek SIDu.
 

Re: Re: Re: Offline SID VOZ2A   29. 8. 2007 / 15:46
leonell
Diky moc.
 

Re: Offline SID VOZ2A   30. 8. 2007 / 10:41
leonell
Ještě bych poprosil o pokračování.

Takže na zemi nastavím AP na výšku MSA 3600ft.
Po vzletu se "ozvu" ATC, dostanu odpověď RadarContact a řekněme, že ještě v rámci SID mně ATC oznámí "climb to FL140".
Existují nějaká pravidla pro výšky předávání na koordinačních bodech (LANUX, RADLY, ROKSA) nebo si můžu "simulovat" výšku jakou chci (odpovídající stoupání letu)?
V mém zájmu je, aby mně co nejdříve vystoupali na FL350.

Leoš

 

Re: Re: Offline SID VOZ2A   30. 8. 2007 / 11:50
Vita Zenisek
S tim defaultnim ATC se to ma tak ze bud poletis SID (viz muj drivejsi prispevek) anebo dostanes povoleni ke stoupani (kdyz poletis podle jeho instrukci).

Pokud poletis jak jsem psal a tomu ridicimu se prihlasis ve vysce X, on z toho ma radost a povoli ti dalsi stoupani - raguje proste na tvoji aktualni polohu. Takze jak psal David - per to nahoru co to jde, FS ATC je to jedno.

Vubec asi nejlepsi by bylo presunout sve aktivity na IVAO kdyz litas dopravaky.

Vita
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ