FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rieky vo FSX. Jeden příspěvek | Celý strom
Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:09
brendon (SVK832)   
Aky program sa pouziva pre tvorbu riek do FSX? Ja som do teraz robil v grounde2k4. Je to dost fuska casovo narocne. A pre FSX este narocnejsie kedze uz moc zobrazuje detajlne textury. Je potom vidiet niekde spajanie riek co je skarede. Nema FSX v deluxe na to uz nejaky jednoduchsi soft?
 

Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:50
Marky Parky   
Můžeš použít libovolný GISový soft, který umí export do SHP.
 

Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 20:51
xWing   
Alebo si pockaj na UTE X a uvidis, ktore rieky treba dorobit alebo nie. Pokial teda pojdes do UTE X
 

Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:20
brendon (SVK832)   
Pokial to bude ako teraz tak, za UTE nedam ani korunu
 

Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:21
brendon (SVK832)   
Mozes pls prelozit ako somarovi a aj vysvetlit?
 

Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 21:33
Marky Parky   
SDK ve FSX je udělané tak, že umí importovat soubory typu SHP, což je už definovaný a dlouho existující formát pro výměnu geografických vektorových dat. Takže namísto šíleného zdlouhavého klikání v Ground2k4 prostě buďto máš přímo nějaká vektorová data s řekami, ta vyexportuješ do SHP a naimportuješ do FS, a nebo si ty řeky kreslíš v pohodlí nějakého GIS software a nemusíš používat nepohodlné homemade utilitky.
 

Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   27. 8. 2007 / 22:33
brendon (SVK832)   
Este 3 otazky. Odporucis my nejaky soft? (link alebo presny nazov pre google). Ako to funguje? Ucrim si nejaku podkladovu mapu co si zozenem a urcim mu suradnice a potom uz kreslim?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   28. 8. 2007 / 13:23
Marky Parky   
Co se týká samotné práce s GISovskými programy, tak tady by bylo lepší se ptát někoho, kdo s tím opravdu umí pracovat (David Dosoudil?, Vláďa Stoje?). Já sám jsem vždy používal jen na hrubou konverzi dat mezi formáty, nikdy ne na tvorbu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX.   30. 8. 2007 / 16:41
Vláďa Stoje
jo jo David je vskutku profík, ještě myslím i Blackrat, já s tím v práci moc nedělám,
ale zkoušel jsem tady podle Blackratova návrhu takovou v podstatě gisovskou záležitost, převést pomocí shp2vec věci z free GPS mapy. Silnice a provoz na silnicích dopadly celkem dobře, ale liniové vodní toky ve výsledku nestály za řeč. Pro polygonové vodní plochy ten zdroj nebyl dost kvalitní, tak jsem ho nezkoušel. Nemám z poslední doby zkušenosti, ale tipnul bych, že pro tvorbu polygonových řek pro FSX bude nejlepší SBuilderX od Luise Sa a taky se snad dá přímo z Google Earth klikat v KLM od Metthewa Stylese. Peťo má pravdu v tom, že je dnes trend počkat na kvalitní komerční scenerii, až bude, ale mě osobně by taky víc bavilo něco takového zkoušet dělat než utrácet za addony.
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ