Ne. To jsi mne nepochopil.
Tato trat z LKPR do LDSP pro FL330-FL350...
LKPR SID TABEM UL858 OKF UM725 STO UM984 DENUX UM725 GRZ UL604 ELSIS UM725 SPL UL5 KENEM STAR LDSP
...je prave ted navrzena RouteFinderem, DB cycle 0708.
Jedine uvedene omezeni typu RAD se nas netyka:
Not available for traffic 1. Dest LOWI, EDDM, EDM*, LDZA,LJLJ/MB Above FL335 2. Dest. LOWG/WK/WL/WS Above FL305
A prave tato trat nyni validatorem neprojde:
-ERROR PROF: RS: OFF MANDATORY ROUTE AT:LANUX REF:VOZ UNIT:LK2113B BETWEEN:LKPR LDSP
-ERROR PROF: RS: ON FORBIDDEN ROUTE:LDZOCTA REF:TRAFFIC DEP/DEST. LD**(EXCEPT LDDU) UNIT:LD7000A BETWEEN:LKPR LDSP
Ten prvni problem se odstrani (jak tady kluci poradili) vlozit pred to VOZ.
To druhe je jakasi nedohledatelna zalezitost v Chorvatsku.
Ale to ze to neprojde validatorem bych prekousl ale hlavne mne je divny ten navrzeny postup pres KENEM, kde se to letadlo musi na miste otocit o 360 stupnu a vraci se zpatky.
Kdyby tam byl aspon HP tak to pochopim ale ten je prave na tom bode SPL kam se vraci...
Mne by bylo fuk, funkcni cestu mam, ale chtel jsem si udelat priklad jak postupovat od nuly - od RoutePlanneru pres validator, urceni nakladu, spocitani paliva, ... az po pristani. A nemuzu si pomoci ale RoutePlanner na teto konkretni trati zklamal.
Vyskytuje se v praxi situace kdy je (velke dopravni) letadlo navedeno pres bod X na bod Y s tim ze z bodu Y se ma vratit na bod X kde je HP?
Aspon ja jsem to takhle pochopil - Jeppesen 05/06.
Leos |
|