FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 1. 11. 2024, svátek má Felix Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS na 737 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: ILS na 737   23. 8. 2007 / 08:44
Blackrat
Rezim autopilota kterej te dovede na sestupovou rovinu je APP. Z Budejek vystoupas na 4000 stop a rychlosti 250 kts letis na radiomajak VLM (114.3). Muzes si to naladit na NAV2 aby ti k nemu ukazovala rafika a nemusel jsi honit rahno localizeru. Pouzij rezim autopilota HDG a uprav smer tak aby to letelo k majaku. Cca 25°. Behem letu k VLM si na NAV1 nalad 109.5 (ILS RWY31, aspon doufam). Cca 5nm pred VLM zatoc doleva na kurz 335° a prepni rezim na APP. letadlo bude pokracovat ve smeru (nebo si ho opravi) a automaticky dotoci na 305° jakmile naleti lokalizer ILS. Ted letis smerem na Prahu, stale v 4000, coz je spravna vyska pro ILS priblizeni na RWY31. Pomoci automatu tahu (autothrottle) nebo rucne spomal na 160kts, klapky postupne ven az na 30° (pri jaky rychlosti tahat viz reference SHIFT + F10). Podvozek ven. Jakmile letadlo prekrizi sestupovou osu, zacne automaticky klesat. Na OM (Outer Marker - az to zapipa) bys mel zpomalit na VRef, cca 145 kts s letadlem skoro plnym paliva. Nad bliznou (IM) nebo proste kousek pred drahou vypni autopilota a autothrottle a rucne dokonci pristani.

Proc jsem to cely psal? Abys pochopil na co je ten rezim APP - pouze na dotoceni na finalni kurz a klesani po sestupove ose (Pro let k majku po zadanym kurzu pouzivej rezim LOC). Dotoceni do smeru drahy nezafunguje kdyz je rozdil smeru moc velky - proto ta zatacka pred VLM na 335° (30° rozdil proti 305°). Taky nezafunguje kdyz jses vejs nez sestupova osa - pozdni zapnuti.

Co se litani s airlinerama podle GPS tyce: Ja s tim psychickej problem u defualtu nemam, ale vocamcad-pocamcad Jen pro let po trati kde GPS simuluje vcelku slusne rezim LNAV FMC. Prepinac NAV-GPS se prepne do rezimu GPS a letadlo v rezimu autopilota LOC leti po naplanovany trati misto zadanym kurzem k majaku. Takhle jo. Ale ne cumet furt na GPS a letet podle toho. Ale pozor! Pote co ti ATC da prvni pokyn pro zmenu smeru pri priblizeni na pristani (Turn left / right to heading ...) musis ten prepinac vratit zpatky na NAV, jinak pak taky nezafunguje APP rezim. Stalo se mi to nedavno v Rusku a byl jsem z toho dost vyjukanej a pripisoval jsem to nejdriv chybe scenerky. Nakonec se ukazalo ze blb jsem ja
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ