| | | LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:15 | |
| | | |
|
| | | Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:18 | |
| | APP pro odlety... |
| |
|
| | | | Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:19 | |
| | Ano a DEL je pro schvalování plánu...to taky vim já se ptal na LFMN_DEP
těm ostatním plně rozumím |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:21 | |
| | takže APP..tam je zbytečně, nebo to je jenom pro přílety? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:22 | |
| | APP je kdyz neni DEP nebo ARR nebo oboji |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:22 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:25 | |
| | Sorry mea culpa, nemám tak rozvinuté pedagogické schopnosti... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:28 | |
| | To vis, celej minulej tejden sem skolil, tak se cejtim namachrovanej |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:22 | |
| | To je odpověď na tvou otázku . DEP = departure ladíš po vzletu z TWR a šetří nervy a práci APP, protože řídí odlétající provoz a samozřejmě se snaží přílety a odlety oddělit... Jinak ještě jinými slovy je to na cz.ivao.aero , v sekci Tréninkový balíček L1 pro každého, položka facilities... |
| |
|
| | | | Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:21 | |
| | kdyz uz tak APP je vseobecne ne? ....a ARR pro prilety a DEP pro odlety |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:24 | |
| | O ARR jsem nikdy neslyšel... :-/ zeptej se Matesa... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:26 | |
| | nemusim sem ptat pac stejne za chvily odpovi na ten topík .....ale ale predpokladam ze na letistich s vetsim provozem ARR bude |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:30 | |
| | Jak jsi to pořád hustil, tak jsem se naštval najel na vševědoucí výukové centrum samotného HQ, fakt to existuje... Ale musím se přiznat, že jsem to nikdy v životě neviděl ani na IVAE...
XXXX_ARR
Arrival (ARR) handles all arriving aircraft normally from the Initial Approach Fix (IAF) on and towards the ILS for landing.
ARR will hand off traffic to TWR when established on ILS or when the aircraft is visual with the runway (visual approach) and if clear of other traffic controlled by ARR.
For arrivals, transfer to ARR is done by Area Control (CTR) while descending and preferable before reaching the IAF.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:34 | |
| | mno jo , ja si to myslel , ja jsem to na IVAE videl, kdesi v EHAMu tusim |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 11:54 | |
| | Tohle je u nás na LKPR (prakticky). Nemá to sice sufix ARR, ale je to LKPR_F_APP (Final Director - 119.000 MHz - RUZYNĚ RADAR). Dle mého to má naprosto stejnou funkci. |
| |
|
| | | Re: LFMN_DEP 21. 8. 2007 / 14:41 | |
| | Pozice APP je za normálních podmínek tzv. "sloučené pracoviště" tří stanovišť.
APP (ARR) - řídí přílety, předpřipravuje sekvenci na finále
F_APP (DIR) - řídí přílety, sekvenci "dodělává"
D_APP (DEP) - řídí pouze odlety
vertikální hranice (na LKPR) mezi ARR a DIR je stanovena na FL75. Dále pak v závislosti na dráze v užívání jsou stanoveny hranice (horizontální) těchto sektorů.
|
| |
|
|